pátek 20. června 2014

Unboxing I.

     Sice mi často knihy poštou nechodí, ale když už někdy nějaká přijde poštou, proč bych o tom nemohla napsat? Asi jsem se nejvíc inspirovala u Madeleine na jejích stránkách. Minulý týden jsem si objednala jednu knihu na Databázi knih, rychle jsme se domluvili a do 4 dnů jsem ji měla doma. Balíček byl dobře zabalený, kniha v perfektním stavu a hlavně za poloviční cenu.  :)
Dobře zabalený balík
     Když jsem se dala do stříhání, vykoukla na mě fólie...
Praktická fólie
     A konečně jsem se dočkala knihy Jen jeden den... :) Zatím nečtu, zařekla jsem se, že až po zkouškovém, ale možná to nevydržím... Jak jsem už psala tady, četla jsem úryvek, který se mi moc líbil. A proto jsem neodolala a koupila si ji. Hrozně moc se na knihu těším... :)
Láska na první větu z úryvku
     Zjistila jsem, že je i pokračování Jen jeden rok, ale bohužel zatím vyšel jen ve slovenštině, tak doufám, že YOLI ji vydá taky. :) A pokud ne, jdu do slovenštiny.

Jane



2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi se inspirovala a na Jeden den jsem hodně zvědavá :) Tak schválně co ty na něj řekneš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tom co jsem četla ukázku, jsem na to moc zvědavá... Za týden se do ní snad už pustím. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)