středa 4. června 2014

Džungle rtěnek

     Tak po čase jsem zase dočetla jednu knihu, tentokrát je to Džungle rtěnek. Četla jsem ji cca měsíc, když byl čas a hlavně nálada číst. Viděla jsem pouze několik málo dílů seriálu, takže jsem teoreticky ani nevěděla o čem to bude. Mám dojem, že jsem ji koupila v Levných knihách. 
Obálka

Kniha: Džungle rtěnek
Autor: Candace Bushnellová
Počet stran: 413

Můj názor na knihu
     Kniha má několik kapitol, které jsou dál dělené. Je o životě 3 úspěšných žen, které pracují v New Yorku. Wendy, Victory a Nico jsou kamarádky už několik let, znají se dokonale a nemají před sebou žádná tajemství. Wendy pracuje ve filmovém průmyslu a vydělává hodně peněz, má 3 děti a nepracující manžela. Victory je módní návrhářka, bez přítele a dětí. Nico pracuje v časopise, má jednu dceru, manžela a milence. Každá se snaží lépe prosadit ve svém oboru, ať už získat lepší spolupráci, nebo povýšit na lepší místo. Během toho na ně čeká nemálo problémů a překážek, které musí vyřešit.
     Wendy i Nico se povede povýšit ve své práci, kterou nadevše milují a baví je. Victory přes několik útrap s její novou kolekcí, se nakonec povede navázat spolupráci s jinou firmou, která se na ni nevykašlala. 
     Wendyin manžel nepracuje a jen se stará o děti, až jednoho dne řekne, že se chce rozvést. Wendy se to nelíbí a nechápe proč. Bývá často mimo město a už jim to neklape v posteli, ale myslela si, že jsou s dětmi oba šťastní. Chvíli žijí odděleně, pak se k sobě vrátí, ale kvůli práci musí odjet do Evropy a když se vrátí, jsou vyměněné zámky v bytě a všichni pryč. Rozhodne se tedy o děti bojovat prostřednictvím právníků. Postupem času začne chodit s jedním mužem s práce a bude čekat další dítě.
     Nico má manžela, má ho ráda, ale i přes to si začne s mladým modelem. Skoro rok s ním je, baví jí to, protože je to něco nového a úřasnéh, i když si uvědomuje, že je to špatné. Nakonec se s ním rozejde, protože si nechce zničit manželství a zklamat svoji dceru. 
     Victory si najde bohatého přítele, ale časem jí začne vadit jeho přístup a názor na různé věci, tak se rozejdou. Mezi tím se prosadí jako módní návrhářka a začne se jí hodně dařit. Po čase se s ním zase shledá a dají se znovu dohromady, on se časem změnil. 
     Nakonec tedy všechno dopadlo, nejlíp jak mohlo, i když v různých ohledech, jinak než jak by si to daný člověk přál na začátku. 

     Četla se mnohem líp než Sex ve městě, a také líp než co stále čtu Dům na Páté avenue a po týhle triádě knih od C. Bushnellové, už ji asi číst nikdy nebudu, vůbec mě to nenadchlo. Ale čekala jsem od téhle knížky mnohem víc. Ale jako oddechovka byla kniha dobrá, nejlepší z těch 3 od autorky co jsem četla/čtu.


Jane 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)