úterý 24. června 2014

Borcův kodex a Barneyho příručka

     Jak už jsem psala, nedávno jsem si půjčila Borec v akci, Borcův kodex a Barneyho příručku a dala jsem se také do čtení. Ne že by to čtení bylo nějak náročné. :D 


Kniha: Borcův kodex (The Bro code)
Autoři: Barney Stinson a Matt Kuhn
Počet stran: 208

Můj názor na knihu:
     Borcův kodex nám objasňuje, jak by se měl správný borec chovat ve společnosti, s kamarádama, s ženami atd. Barney sepsal několik věcí a poznatků, kterých by se měl každý držet, aby byl prostě boží. :)


Kniha: Barneyho příručka (The Playbook)
Autoři: Barney Stinson a Matt Kuhn
Počet stran: 172

Můj názor na knihu:
     Pro mě asi trochu lepší čtení než Borcův kodex, konečně jsem se dozvěděla něco dalšího o Barneyho hrách/praktikách na ženy, kdy předstírá několik různých osobností a snaží se holky dostat do postele. Je tam i Potápěč... :) 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)