pondělí 30. června 2014

Bajky Barda Beedleho

     Tak poslední kniha, kterou jsem si půjčila od kamarádky jsou Bajky Barda Beedleho. Kdysi dávno jsem četla Fantastická zvířata a kde je najít. Tak jsem se konečně taky dostala k této knize a mohla jsem si ji přečíst.
Obálka knihy

Kniha: Bajky Barda Beedleho
Autor: J. K. Rowlingová
Počet stran: 127

Můj názor na knihu:
     J. K. Rowlingová je jedna z mých oblíbených autorek a proto jsem se rozhodla si tuto knihu konečně také půjčit. Bajky Barda Beedleho byli několikrát zmiňovány jak v knihách i filmech o Harrym Potterovi, tak proto mě lákali ke čtení.
     Kniha se skládá z několika bajek o čarodějích a jejich životech a zkušenostech apod. Nejvíce známá je asi bajka Tří bratří, kvůli Relikviím smrti, o kterých je řeč hlavně v 7. díle filmů. Neviditelný plášť, Bezová hůlka a Kámen vzkříšení jsou ty relikvie smrti o kterých je řeč. Tato bajka se mi také nejvíc líbila, i když další také nebyli špatné. 
     Kniha je doplněna moc hezkými ilustracemi, které souvisí vždy s danou bajkou. Ty jsou opravdu všechny moc povedené v celé knize. Také se mi moc líbí celkově obálka knihy s pařezem z bajky O králici Alici. 


Jste také fandové Harryho Pottera?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)