pátek 24. října 2014

Unboxing IV.

     Po delší době tu mám zase Unboxing a tentokrát hned dvojitý. Menší balíček jsem si objednala z databáze knih a větší z jednoho eshopu. Takhle vypadali pohromadě oba balíčky. 
Balíčky
     Tak tady je první balíček, pomalu jsem ho rozbalila a byl bezchybně zabalen. 
Zabaleno
     A tam moje oblíbenkyně Jane Austenová a její Ztracené memoáry Jane Austenové.
Těším se na ni. 
     Druhý větší balíček, skvěle řešená mega obálka. Když jsem se podívala dovnitř, přišlo mi to divný a taky že jo.
Mega obálka
     A co v tom balíčku bylo??? 
Knihy
     No to je tak, když si objednáte druhou a třetí Hunger games v novém vydání a přijde vám každá v jiném vydání. Naštěstí eshop funguje dobře, už jsem psala na reklamaci a zítra to posílám a měli by mi připsat peníze zpět na účet. Tak snad to dobře dopadne a 3. díl si dojdu koupit do knihkupectví kamenného. Abych měla jistotu, že přijde to co má... Na ten eshop asi nezanevřu, mají tam super ceny a posílají to na Zásilkovnu, věřím v to, že každý dělá chyby. 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)