pondělí 13. října 2014

DM box podzim 2014 !

     Po druhé (co já vím) vyhlásilo DM, že pustí do oběhu DM box s několika věcmi. Tak jsem se 23.9. přihlásila a říkala jsem si, že určitě nebudu každá 5., která vyhraje možnost koupit si za 149 Kč jejich DM box. No nevím jak se mi to povedlo, ale byla jsem jedna z těch pátých, která měla štěstí. Když mi o tom přišel mail, byla jsem celkem ráda. :) Takový milý dárek k narozeninám jsem si říkala. Musela jsem si pro něj dojít hned první den, dneska (13.10.) na moje narozeniny, protože jinak by to čekání nevydržela. Dojít se pro něj musí na prodejnu, kterou jsem uvedla ve formuláři. DM box je mnohem víc napěchovaný než Ladybox a o více jak polovinu levnější a za tu cenu je to SKVĚLÝ!!!
     No a co jsem v DM boxu našla? No jen se podívejte... :)
     DM box jsem si tedy vyzvedla na pobočce, po přepsání/naskenování kódu my pro něj došla paní dozadu. Donesla ho v papírové tašce DM a v tom krabička DM boxíku. :) 
     Po otevření na mě vykoukl letáček s napsanými produkty, mašle a balící papír. 

     Po odendání papíru jsem musela pořádně třeštit oči, protože tolik věcí, kolik je v boxu, jsem teda opravdu nečekala... :) Kord po zkušenost s Ladyboxem. 
První várka věcí
     Dove tělové mléko pistácie a magnolie (nádherně voní), Adidas krémový sprchový gel Soft honey (taky úžasně voní), Gliss Kur Hyaluron pro suché, namáhavá a řídnoucí vlasy by měl posilovat vlasy zevnitř, Aquafresh zubní pasta Hight definition white illuminating by měla lépe bělit zuby (tak to jsem zvědavá).
Druhá várka věcí
     Další tu mám Tetesept sůl do koupele Kokosové mléko (na to se těšim), Balea denní krém Teint Perfektion (možná někomu daruji), Ambi pur vonna svíčka (se hodí na romantické chvíle u knížky), Maybelline balzám na rty Baby lips hydratační (jsem na něj zvědavá), DAS gesunde PLUS pastilky FRESH s příchutí višně a mentolu jsou bez cukru, Unikátní víceúčelový čistič Mr Muscle Active Capsules Artic Fresh (pošlu dál)...
     Plus 3 vzorky jeden LORÉAL krém, Weleda sprchový gel pro muže a Kotex tampony. 


     Opravdu skvělý DM box, levnější a plnější než Ladybox a člověk se vůbec nebál co v něm bude a jsem z něj opravdu NADŠENÁ!!! Poslední dobou jsem si chtěla koupit Ladybox, ale nějak mě to odradilo a vždycky jsem udělala dobře. Poslední dobou začali i ukazovat přesně co bude v boxu, posílají to i na mail a to se mi nelíbí, lepší bylo když se nic nevědělo, nebo jen dávali malé nápovědy. :) 


Vyhrál jste ho také někdo a kdo ne, líbil by se Vám? 
 Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)