čtvrtek 16. října 2014

Jak začínám přicházet na chuť eknihám

     Nedávno jsem sháněla nějaké knihy po antikvariátech a bazarech, ale nikde jsem je v pevné knižní podobě prostě nenašla. Takže jsem byla nucena přistoupit na druhou variantu a to na eknihy. Mnoho knih které si máme přečíst, prostě po 10 a více letech od vydání opravdu nejde sehnat. Takže musím číst knihy v pc nebo v mobilu. Ani mi to tolik nevadí a když jo, tak si to jednoduše vytisknu a je to. Naštěstí už mám chytrý telefon co to taky umí. :D
     Nejedná se jenom o knihy do školy, ale např. i o knihu Nezapomenutelná cesta od Nicholase Sparkse. Byla vydána v roce 2000 a od té doby nebyla vydána znovu. Ať jsem hledala jak jsem chtěla, nenašla jsem ji. Až nakonec jako eknihu a byla jsem šťastná, rezence bude už brzy zde. Četla jsem ji v mobilu, protože tablet, ani čtečku zatím nemám. Ale i tak se mi četla celkem dobře, momentálně čtu hlavně v autobusech a když na něco čekám, je to pro mě takové odreagování od okolního světa. Jen si musím občas dávat pozor, abych nepřejela zastávku nebo aby mi neujel autobus apod. 
Co vy a knihy jako eknihy??? :D

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)