pondělí 6. října 2014

Tabook 2014

     V pátek a v sobotu tady proběhl již třetí Festival malých nakladatelů Tabook 2014. Loni jsem ho už ani nevím proč vůbec nestihla. Letos v pátek jsem ho naštěstí stihla letmo navštívit, bohužel nebylo moc času a nemohla jsem se zúčastnit dalších akcí. Ale i tak jsem si stihla projít celý Velký sál Střelnice, kde měla nakladatelství stánky a prodávali tam své knihy. I když jsem si říkala, že si asi nic nekoupím, nakonec jsem samozřejmě neodolala. :D 
Úlovky :)
    No nějak jsem to nevydržela, ale když ta kniha stála jenom 30 Kč a bylo jich tam takových více, tak jsem jí tam nemohla přece nechat... No ne??? :D A 2 záložky na čtení zadarmo. :) Zadařilo se, i když jsem nechtěla nic nakupovat. 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)