čtvrtek 1. října 2015

Knihomolské šmejdění II.

     Tentokrát jsem byla nedávno šmejdit v naší Táborské knihovně, potřebovala jsem trochu zabít čas do jedné schůzky, takže jsem tam byla asi hodinu. Chvilku jsem si četla svoji knihu a pak jsem se toulala po knihovně. A co jsem tam našla? To se koukněte. 

     Cecelia Ahernová a jejích Sto jmen jsem dostala na doporučení, tak jsem se po ní také podívala, námětem mě docela zaujala, tak uvidím a příště si ji možná půjčím. 
Knihovna
     Jedny z dalších knih, které si chci také přečíst jsou Bez naděje a Ztracená naděje od Colleen Hooverové, dokonce jsem je měla už v mobilu jako eknihy, ale bohužel se mi mobil rozbil nedávno. Knihy psané z obou stran se mi poslední dobou celkem líbí, tak jsem na ně zvědavá. 
Knihovna
     Na tuto knihu Jane od April Lindnerové jsem se také dívala už několikrát v eshopech, ale zatím jsem jí nepodlehla. Měl by to být převyprávěný příběh Jany Eryové. Tak třeba taky někdy.
Knihovna
     Knihu Jak mi Jane Austenová zničila život jsem už jednou četla a moc se mi líbila, jen ji nemůžu nikde vůbec sehnat. Snad ji nakonec někdy seženu.
Knihovna
     A pro dnešek poslední kniha je Bezpečný přístav od Sparkse, kterou jsem ještě taky zatím nečetla, doufám, že se k ní taky dostanu brzy. :)
Knihovna
Četli jste tyto knihy?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)