sobota 24. října 2015

J'adore New York

     Všímáte si, že opět začala škola a já více čtu? :D Jsem tu totiž s další přečtenou knihou... :P A opět je o New Yorku a taky o francouzsce Catherine, která je právnička. 
Obálka knihy

Kniha: J'adore New York
Autorka: Isabelle Lafléche
Počet stran: 312

Můj názor na knihu:
      Catherine je nadějná právnička z Paříže, kterou ve firmě přesunuli po 6 letech na pobočku do New Yorku. Je za tuto šanci ráda, ale cítí se tam celkem osamoceně. Naštěstí má svého skvělého asistenta Rikaše a také kamarádku Lisu ze studií, kterým se může svěřit s čímkoli. Ve firmě se necítí moc dobře, všichni jsou nepříjemní a má hodně případů, které musí řešit. Miluje módu, takže když jí její kolega Antoine požádá, aby mu pomohla s případem pro Diora, je v sedmém nebi. Antoine je přeložený do Paříže, od začátku ji trochu přitahoval, ale zakázala si vztah s kolegou a myslela, že je to jen jednostrané.
     Catherine zažije i několik nepříjemných situací se svými klienty, bohužel do jednoho klienta se také milovala. Chvilku s Jeffreym chodila, připadala si jako v pohádce, ale pak se ukáže jako podvodník a chce po ní, aby převedla hodně peněz na jeho účet. Naštěstí to Catherine neudělá a zároveň pomůže někomu jinému, kterými peníze potřebuje. Postupem času ji to přestává v kanceláři bavit a jak jí nedávno předpověděla kartářka, že bude pracovat v módním průmyslu, začne o tom přemýšlet. 
     Když jedou s firmou na teambuildingové setkání se všemi pobočkami do Kalifornie, narazí tam opět na Antoina. Dobře se s ním baví, ale i přes to, se málem vyspí s někým jiným. Cestou sem dostala nabídku stát se partnerkou ve firmě, jejího šéfa, který chce od této společnosti odejít. Catherine se to vůbec nelíbí. Omylem zjistí, že ve stejném hotelu probíhá i akce Diora a rozhodne se zkusit štěstí, ale uplně jí to nevyšlo. 
     Večer šla na večeři s Antoinem a moc si spolu rozuměli a on jí vysvětlil, že ji má rád, ale že se bál vztahu na dálku. Když ji políbí, je Catherine šťastná a zjistí, že to nebude asi tak špatné v budoucnu. Bohužel je od sebe dělí oceán, proto začne znovu uvažovat o práci v Paříži, Rikaš jí k tomu trochu pomůže a je pozvaná na pohovor k šéfce právníku v Dioru. :)

     Kniha se mi četla moc hezky, během pár dní jsem ji měla přečtenou. Jako oddychové čtení je perfektní. Příběh se dal možná trochu předvídat, ale mě to nějak nedocházelo a konec jsem takový asi nečekala. Obdivovala jsem Catherine, že to všechno zvládala, i přes občasné velké překážky, které musela překonávat. A jsem ráda, že se z Antoina vyklubal nakonec milý chlap. :) 
Četl jste někdo tuto knihu???
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)