středa 14. října 2015

Oběd v Paříži

     Opět jsem tu s další přečtenou knihou, tentokrát s Obědem v Paříži. Tuhle knihu jsem si chtěla přečíst už celkem delší dobu, ale nějak stále nebyla příležitost. Do té doby, než mě minule cvrnkla do oka v knihovně. :D 

Obálka knihy

Kniha: Oběd v Paříži
Autorka:
Elizabeth Bard
Počet stran: 344

Můj názor na knihu: 
     Kniha je o Elizabeth, která pochází z Ameriky, ale několik let studovala ve Velké Británii. Pak se tam také seznámila s Gwendalem, úžasným francouzem, do které se zamilovala. Několik měsíců se vydávali jen občas o víkendech, pak se ale Elizabeth rozhodla odjet na trvalo do Paříže. Paříž si zamilovala a život s Gwendalem také, měla více času na vaření pro něj a na oběvování skvělých pařížských tržišť. 
      Po několika měsících sbližování se s Paříží si také našla několik francouzských přátel, kteří jí zpříjemňovali její chvíle a volný čas ve Francii. Gwendal ji také požádal o ruku, ona o tom hodně dlouho (několik měsíců) uvažovala, až se nakonec rozhodla, že si ho tedy vezme. 
     Plánovali krásnou malou rodinnou svatbu a to se jim také povedlo, přijelo jen pár nejbližších přátel a oba si to moc užili. Měli dokonce 2 svatby, jednu francouzskou v Paříži a druhou americkou v New Yorku. :) Zažívali spolu hezké chvíle i krize, ale stále se měli hodně rádi. 
     Kniha je hezky propletená po každé kapitole i pár recepty podle Elizabeth nebo jejích přátel. 

     Příběh se mi hodně líbil, recepty jsem pak už přestala i číst, protože byli i celkem složité plus s ingrediencemi, které tady u nás také moc nejsou... Jsem ráda, že jsem si knihu půjčila a konečně přečetla. :)

Četl jste také někdo, zkoušel jste někdo recepty? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)