úterý 29. září 2015

Objevuji nové značky/obchody

          Tentokrát jsem trochu začala experimentovat a chtěla jsem využít toho, že jsem dočasně v Praze a zkusit pár nových značek. Takže se dál dočtete, co jsem všechno snědla a co jsem si koupila. :D

Mixit
      Už pár měsíců jsem po tom pokukovala, až jsem se jednou odhodlala a namíchala si skvělý mixík. :P Čokokulky obamovy + hoblinky čokolády + mandle + kokosu = dokonalost. :P Jí to i přítel, takže to opravdu stojí za to. :D Pak jsem si objednala ještě lyofilizovaný ovoce (malina, jahoda, ostružina, banán a černý rybíz). To je pro mě celkem propadák, je to hodně kyselý a moc mě to nezaujalo. Takže pro příště zůstanu asi jenom u svého mixu.
Mňamky od mixit
Biooo
     Nevím zda znáte tento obchod, nachází se v Obchodním domě Kotva na Náměstí Republiky v Praze. Kromě něho tam tedy nic moc zajímavého není, ale kvůli Biooo to stojí za návštěvu. :) Mají tam všechno možné s přírodním složením, ani jsem to celé neprohlédla, protože na mě čekal přítel. Takže se tam budu muset vrátit... Tentokrát jsem si koupila pouze čokoládovou kouli a malinové srdce do koupele, nádherně voněly a už dlouho jsem něco takového chtěla vyzkoušet, ale LUSH mi přijde celkem drahý (třeba někdy jindy). 
     Po vyzkoušení koule jsem byla celkem zklamaná, ano sice jsem voněla po čokoládě, ale voda nebyla zabarvená vůbec a byla taková hodně olejová. Naopak srdce vodu hezky zbarvilo do růžova a voněla jsem také hezky. Takže 50:50, ale doporučím Vám Biooo určitě navštívit, mají tam toho hodně. :) 
Šumivé srdce
Bageterie Boulevard
     Sem jsem se také chtěla už delší dobu podívat, až se mi to konečně jednou povedlo s mojí nejlepší kamarádkou. Objednala jsem si Patatos s domácí tatarkou a musím uznat, že to bylo vynikající. :) Ledový čaj, který měla kamarádka mi moc nechutnal, ale hlavní je v tomto obchodu jídlo. Asi se tam ještě někdy stavím znovu. :) 
Oběd
Znáte tyto značky? Nebo mi doporučte něco co máte rádi VY. :) Budu se těšit na vaše tipy. 

Jane


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)