neděle 18. října 2015

Podzimní nálada

     Obvykle mám podzim celkem ráda, hlavně protože mám narozeniny (a většinou dostanu dárky a aspoň kousek dortu), taky je všude okolo spadané listí, barvy na stromech, lehký déšť, mrholení atd. Ale tenhle podzim jsem asi nějaká divná... :(
      Poslední dobou jsem na moje poměry nějak více na měkko. Buď mě rozbrečí i naprostá blbina a nebo prostě brečím pro jistotu skoro pořád. 
     Problém nastává, pokud se mám dívat na nějaké smutné video ve škole. To pak nezvládám a musím koukat a myslet na naprosto něco jiného a nebo totálně maskovat, že jsem na měkko. :( Což v tomto semestru bude asi mega problém, protože furt na něco smutného koukáme. Ale mě dokáže rozbrečet i veselé video (asi mám opravdu problém)...
     Další moje slabá chvilka je, když se mi začne stýskat nebo prostě mít depku z toho, že jsem jinde než někdo jiný a kde chci být raději. To mě pak nebaví se ani o něco snažit do školy, natož pak mít dobrou náladu. A dopadá to tak, že ležím v posteli a brečim... A to si pak s danou osobou potřebuji nejlépe promluvit, což jde jenom na mobilu či Skypu, kde pak jenom brečím a nic neříkám a druhý mě uklidňuje. 
     Jo stává se ze mně, pomalu ale jistě malinko blázen. Doufám ale, že v tom nejsem sama!!! A věřím, že je to jenom tím počasím a že se to časem třeba zase zlepší. :P  
Co vy a podzimní depka?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)