pondělí 26. října 2015

Moudrost a vtip Jane Austenové

     Že bych četla nějak moc rychle nebo co? :D Jsem tu totiž s další knihou a tentokrát, něco málo o Jane Austenové. 
Obálka knihy

Kniha: Moudrost a vtip Jane Austenové
Autorka: Dominique Enrightová
Počet stran: 144

Můj názor na knihu:
     Kniha je sestavaná jen z citací z jejich napsaných nejznámějších knih a z dopisů, které psala členům rodiny, převážně své sestře Cassandře apod. Kniha je členěná do několika dejme tomu že sekcí. Některé citace jsou velmi vtipné, jiné jsou zase na druhou stranu celkem nudné. 

     Knihu jsem přečetla během jednoho dne, měla jsem jí půjčenou z knihovny a kupovat si ji do budoucna nebudu, zas tolik mě neoslovila, abych ji musela nutně mít. Ale ke zjištění pár věcí o Jane Austenové je to dobrá kniha. :) 
Četl jste také někdo?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)