středa 23. září 2015

Sprchový gel B.U. In Action - My Smoothies! Yogurt + Papaya

     Tentokrát jsem tu po dlouhééé době s jednou kosmetickou věcí, která mě naprosto nadchla. Ještě někdy před prázdninami mi přišla domů nová JOYka s dárkem a to s miniaturkou tohoto sprchového gelu. A hned jsem si ho zamilovala a musela jsem si koupit velké balení, které je levné a sehnala jsem ho hned na první pokus v DM. 

Sprchový gel
     No řekněte sami, neláká Vás to už od pohledu? Mě tedy naprosto. A ta vůně je tak skvělá a sladká... :) Řekla bych, že je ideální hlavně na léto. Sprcháč mi vydržel nějak přes měsíc, protože jsem ji opravdu používala hodně často a ráda. Vůně vydržela celkem dlouho cítit a pokožka po tomto sprchovém gelu byla příjemná na dotek a krásně hebká. :) Nevím jak voní papaya, ale věřím tomu, že přesně jako tento sprchový gel. Jednoduše jsem si ho zamilovala a pravděpodobně si ho koupím znovu do zásoby a nebo nějaký jiný z této edice. 
     Našla jsem také jiné vůně, jako další mi hezky voněl růžový, ale už nevím jaká příchuť to vlastně byla. 

     Momentálně jako další spcháč používám Krémový sprchový gel od Cien Indian fruit (fialové balení, 0,5 litru, z Lidlu cca za 40 Kč) a musím říct, že je také super. Vůně je trochu silnější, ale mě to nevadí a užívám si ji. A hlavně tenhle sprcháč je fialový. :P
 

Zaregistrovali jste také tento sprchový gel od B.U. nebo jeho jiné varianty???

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)