středa 9. září 2015

Knihomolské šmejdění I.

     Jsem tu zpět a tentokrát s něčím novým. Bude se jednat o fotky knih z knihkupectví atd., které bych si ráda koupila nebo aspoň přečetla. Nebo se mi jen může líbit jejich obálka, záleží na náladě a samozřejmě také na knize. :) Vím, že mi většina rubrik moc dlouho nevydrží, ale zkusit to můžu, protože přiznejme si to šmejdit v knihkupectví, antikvariátech a levných knihách nikdy nikoho bavit nepřestane... :P 
     Dnes jsem toho stihla celkem hodně, tak jsem Vám to chtěla všem ukázat. :)

    Okolo Sophie Kinsella chodím poslední dobou nějak hodně často (a nejen v levných knihách), jenom stále nevím zda si ji jednu její knihu koupit nebo ne. Někdo ji vychvaluje, někdo zase ne, tak stále váhám... 
Levné knihy
     Dalším kouskem je To je Život! U této knihy mě po pravdě zaujala především obálka, ten příběh už tolik ne. :D Tak uvidím, třeba někdy si ji taky přečtu (až si ji půjčím z knihovny). 
Knihkupectví
    Momentálně čtu knihu Díky za vzpomínky od Cecelie Ahernové, už je to moje druhá kniha od ní. Tak pomalu začínám pokukovat po nějaké její další, vzhledem k tomu, že se mi moc líbil film S láskou Rosie, je tato kniha celkem favoritkou. :P Jako její další kniha mě v knihkupectví zaujala Cesta ze ztracena.
Knihkupectví
Knihkupectví
      Tahle následující kniha Řeky Londýna mě zaujala jak příběhem, tak super obálkou. Doufám, že se jí brzy dočkám... :) Tu prostě potřebuji. :P
Knihkupectví
     Taky jsem našla jednu možná dobrou knihu ve slevě a tou je Zítra začnu nový život!, tedy zaujala mě celkem. Uvidím, jestli se neutrhnu ze řetězu a nekoupím si ji... 
Knihkupectví
      Nad touto knihou Grey od E. L. James hodně váhám, no uvidím, ale asi si ji chci přečíst v Aj a potrénovat ji, letos jí už ani ve škole nemáme. :) Jupííí :D Sice jsem 3. díl Padesáti odstínů ještě nedočetla, ale co, to nevadí. :D
Knihkupectví
     Doufám, že se Vám tento článek líbil a že se i já v budoucnu dokopu udělat další díl. :) 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)