středa 2. září 2015

Něco jako článek

     Někteří si možná pamatují, že jsem tady před cca měsícem psala, že mám nějaké zdravotní problémy. No tak je to tu znova. Sice vlastně všechna vyšetření a testy z minula dopadli celkem dobře, ale zase se něco našlo, co mě může zlobit. Tento rok si přijdu jako naprostý lazar... :( Už opravdu nevím co dělat, lítám po doktorech a nebo skuhrám doma... :( Nejhorší je, že už mě to fakt nebaví. Momentálně beru antibiotika, občas je mi opravdu hodně špatně a CHCI být už konečně zdravá. Ale pořádně s tím nejde ani nic dělat. 
     Občas je ta situace opravdu špatná, protože mě ani nebaví číst a koukat na filmy nebo seriály. Což u mě znamená skoro apokalypsu... :( 

     Nemáte někdo nějaké rady, jak si udržet zdraví nebo jen najít pro mě nějakou zajímavou činnost??? Budu moc vděčná... 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)