pondělí 14. září 2015

Filmy za září

     Opět jsem měla trochu více času a dívala se více na filmy, proto jsem se rozhodla, že se s Vámi o něco také podělím. :) Tyto 2 filmy jsou asi ty nejlepší, které jsem za poslední dobu viděla, více totiž koukám na seriály nebo reality show... :P

Plakát

Nejdelší jízda
     Jak už určitě všichni víte, Sparkse a jeho knihy i filmy na motivy knih mám opravdu ráda. Na tento film jsem chtěla jít do kina, ale bohužel mi to nějak nevyšlo, takže jsem se na něj podívala až nedávno. :) 
     Film je o dvojici Sophii a Lukovi, kteří se seznámí na závodech, Luke jezdí závodně na býkovi (musí se na něm udržet). Luke chce vždy vyhrát, aby měl peníze na rodinný pozemek, který s matkou mají. Sophie je nadaná a chce mít svoji galerii. Když jedou jednou za rande, najdou u silnice havarovaný vůz s Irou, kterému je 90 let. Najdou u něj dopisy od jeho ženy Ruth, která už nežije. Sophie za Irou často chodí a čte mu dopisy, které psal své ženě a dozvídá se vše o jeho životě s Ruth. Po Irově smrti zjistí, že on se svojí ženou měli neuvěřitelnou sbírku obrazů, která je velmi cenná. 





Plakát

Ladíme! 2
     Pokud chcete film, u kterého se odreagujete a zároveň pořádně zasmějete, tak je tu pro Vás určitě Ladíme! 2 s Rebel Wilson a Annou Kendrick. 
     Opět se jedná o film, kde se zpívá a jejich skupina se snaží vyhrát další a nejdůležitější pěvěckou soutěž. Bohužel jim do toho zase vleze pár malérů v podání Tlusté Amy a také protivných protivníků z Německa, kteří je nemají vůbec v lásce. Samozřejmě tam nechybí vtipné situace a také kluci. Holkám dochází, že už nemají moc času a nápadů na to, aby vyhráli, ale snaží se do toho dát úplně vše co jen mohou. A nakonec se jim snaha vyplatí a oni vyhrají světovou soutěž. 






     Viděli jste už nějaký z těchto filmů? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)