pátek 3. dubna 2015

Playboy sprchový gel Play it lovely

     Po dlouhé době jsem se rozhodla přidat také něco kosmetického, protože jsem nedávno vypotřebovala jeden sprchový gel, který se mi moccc líbil. Je jím Playboy Play it lovely, krásně voňavý krémový sprchový gel. Bohužel jsem obal od něj už vyhodila, tak pro představu foto z internetu. Byla to moje první věc od Playboy. 
Sprchový gel

     Tento sprchový gel jsem měla jenom doma, takže pouze o víkendech jsem ho používala. Vydržel mi celkem dlouhooo, a proto se divím, že mě nepřestal bavit. Moc jsem si ho oblíbila, dokonce jsem jeden i darovala a kamarádka si ho také nemohla vynachválit. :) Takže mám morální dilema, jestli si koupit další a jiný, tak možná někdy opět vyzkouším nějaký jiný a uvidím, jestli nezklame ani podruhé. Bohužel teď mám celkem velké zásoby opět, tak uvidím jak na tom budu v budoucnu... :D
     Momentálně používám Adidas Soft honey sprchový gel z DM boxu, také krémový. Ale ten mi zatím nepřišel tak dobrý jako Playboxy. :) Sice také hezky voní, ale je moc tekutý a moc nepění... 
Jaký názor máte na Playboy kosmetiku vy???
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)