úterý 7. dubna 2015

Jen jedna noc (uvnitř Jen jednoho roku)

     Nevydržela jsem to. V pátek jsem si ji koupila jako celek v Jen jednom roku a dnes jsem se na ní vrhla. Bez přestávky jsem ji přečetla a dočetla, tedy pouze posledních 40 stran, protože bych stejně nevydržela číst celou knihu. Jeden z nejjj příběhů na pokračování... :) NEČÍST, JESTLI JSTE SI TO JEŠTĚ NEPŘEČETLI!!! :D 
Obálka eknihy


V originálu ekniha: Just one night 
Autorka: Gayle Forman
Počet stran: 40

Můj názor na knihu:

     Willem a Allyson konečně spolu, tváří v tvář. Willem tomu nemohl uvěřit, když ji viděl u sebe ve dveřích. Samozřejmě ji pozval dovnitř, uvařil jí čaj a začali si povídat. O čem? O tom co zažili, jak se snažili toho druhého najít atd... Oba z toho měli velkou radost, zároveň se ale báli, aby se od sebe opět neoddělili.
     Willem musel na zkoušku, protože večer bude opět hrát Orlanda. Mezitím nechal Allyson u něj na bytě a oba psali svým známým, že se jim to podařilo. Že našli svoji druhou polovinu, kterou tak dlouho hledali! :)
     Po hře si šli všichni sednout do restaurace, aby se společně seznámili. A Willem tam oznámil, že mu Kate nabídla, aby odjel do New Yorku zaučit se a hrát v jejich souboru. Allyson to rozbrečelo, ale tím dobrým způsobem. Byla strašně moc šťastná, že od sebe budou jen 4 hodiny cesty autobusem a oba na stejném kontinentu a dokonce ve stejném státě. 

     Dokonalý konec, dokonalého příběhu skvělé autorky. Musím říct, že jsem se hodně bála, že to skončí špatně, ale doufala jsem v to, že by autorka nezklamala svoje fanoušky a nenapsala by na vyžádání špatný konec. A opravdu tomu tak bylo. Ten konec jsem si zamilovala... :) 
Četl jste někdo? Nebo jsem zatím jediná kdo došel až na konec? 
Jane
PS: Omlouvám se, že Vás dneska tak bombarduji, ale ono to prostě jinak nešlo... :P

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)