pátek 24. dubna 2015

Štěstí, co je štěstí???

     Muška jenom zlatá... :P Ne, nebojte, nehodlám se rozepisovat o filmu Škola základ života. I když nějaký takový článek na téma školy možná taky brzy přijde. 
     Dnes Vám chci napsat, jaké mám v poslední době štěstí. Během posledních 2 měsíců jsem už vyhrála 4 krát, tohle se mi po pravdě moc často nestává, abych vůbec něco vyhrála... :D Opravdu už nevím, jak to dělám, ostatní kamarádky už si pomalu klepou na čelo, že to není normální, ale opravdu se to děje a je to tak... :D
     Jako první jsem vyhrála nabitou kartičku za 500 Kč do jednoho obchodu s nápoji, kde to nemají vůbec levné. Takže super, potěšilo mě to... :) Podruhé jsem vyhrála v jedné vědomostní soutěži, sice výhra spíše symbolická, ale hezká. Ale pro mě to znamenalo, že jsem dost chytrá na to, abych ještě něco vyhrála i v této oblasti. :) Třetí výhra byla u jedné skvělé slečny na blogu, moje první BLOGOVÁ výhra... :) Jupííííííííí... :D Ještě teď tomu nemůžu uvěřit. A skáču metr vysoko...
     A včera největší bomba, přišel mi email, že jsem vyhrála LÍSTKY na MS v hokeji, sice až do Ostravy (Praha by byla lepší), ale co, uděláme si super výlet... :P Já dalo by se i říct hokejový fanda půjdu na MS v hokeji.... :P Skáču až do nebe a nemůžu tomu pořád uvěřit... Když jsem to zjistila, byla jsem ve škole a byla jsem tak strašně šťastná až to muselo být divný... :D No nic, nebudu Vás zahlcovat a už se víc chlubit, jen jsem to musela vykřičet do světa. Protože ve škole by se křičet nemělo a na bytě ze mě už mají srandu... 
Co vy a štěstí? Máte nebo nemáte v tomhle štěstí???

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)