pondělí 6. dubna 2015

Knižní momenty III.

     Po strašně dlouhé době jsem si opět řekla, že by Vás mohl zajímat nějaký knižní moment. A protože z tohoto sama mám strašnou radost, musela jsem se i pochlubit. :) 

Knižní momenty
     Protože jak už jsem psala u Jen jednoho dne (recenze) a u Iba jednoho roku (recenze), které jsem četla. Určitě jste si domysleli, že jsem si nemohla nechat ujít ani české vydání Jen jednoho roku s koncem Just one night. Tento konec napsala autorka až na konec, pouze jako eknihu a českému YOLI se povedlo získat na ně práva a vyšlo to společně s Jen jeden rok. :) Každou chvíli se pustím do přečtení toho konce a v létě plánuji přečtení celé série. :) Už teď se nemůžu dočkat. :)
Krásky hezky spolu :)
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)