pondělí 18. srpna 2014

Spinkací TAG

     O prázdninách hodně lidí co nejvíce spí, ani já nejsem výjimka... Poslední dobou nemohu buď usnout nebo jdu sama od sebe spát cca ve 2 hodiny ráno. A proč? To je dobrá otázka, protože většinou dokoukávám film nebo seriál a nebo si čtu a nemohu se odtrhnout. :) To znáte taky ne? TAG jsem našla na více blozích, tak jsem se ho rozhodla také udělat. 


1. Máš měkkou nebo tvrdou matraci?
     Středně měkkou 

2. Závěsy nebo rolety, zatažené nebo otevřené?
     Závěsy a samozřejmě zatažené, někdy i celý den, protože mám okno na jih a sluníčko mě moc píchá do očí. 

3. Usínáš na pravém nebo levém boku, nebo na zádech?
     Většinou na pravém boku 

4. Máš ráno špatnou náladu nebo jsi ranní ptáče?
     Špatná nálada, hlavně když mě někdo vzbudí dřív než musím, nebo když mě vzbudí ruch (pila, sekačka) z venku. 

5. Potřebuješ hodně spánku nebo ti stačí pár hodin?
     Hooodně spánku

6. Pyžamo nebo noční košile?
     Pyžamo, ani si nepamatuji, kdy jsem na sobě měla naposledy noční košili. 

7. Díváš se v posteli na televizi?
     Nemám v pokoji televizi, ale na filmy na noťasu velmi často. 

8. Chrápeš/mlaskáš/kecáš ze spaní?
     Prý mluvím ze spaní a občas jsem bývala náměsíčná... 

9. Kolik polštářů a dek máš v posteli?
     1 polštář, malý polštářek a peřinu nebo deku podle počasí. 

10. Dělíš se s někým o postel nebo spíš sama?
     Ne a pokud je u mě náhodou přítel, tak mi krade deku! :D

11. Co nutně k usnutí potřebuješ?
     Pokud to jde tak ticho, ale když jsem hodně unavená, jsem schopná usnout i u filmu. 

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)