středa 20. srpna 2014

Levné knihy

     Poslední dobou se u nás v Táboře mnohonásobně zvýšila úroveň Levných knih i Levných knih a DVD ve Dvořákovi. Nevím čím to, ale konečně a pravidelně si tam poslední dobou něco najdu a koupím. :D Nedávno jsem tady psala, že jsem si koupila sérii Lovkyně snů, každý za 39 Kč. Minulý týden jsem si do knihovničky přidala Dcery pana Darcyho (něco jako pokračování knih od Jane Austenové od jiné autorky) za 99 Kč. A dneska jsem opět neodolala a koupila jsem si Dceru sněhu a to za 69 Kč. A ještě jsem ulovila 3 záložky... Na knihu se celkem těším, ale asi si ji nechám až na zimu, aby příběh zapadal do atmosféry :)
Obálka knihy
     Proč si kupuji další a další knihy? JO to kdybych věděla, ale co kdyby ji tam později neměli, až nebudu mít co číst. :D Sice mám stále naštěstí co číst a tímto nakupováním si aspoň zvětšuji své zásoby. :) 

Co vy a váš názor na Levné knihy a slevy?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)