úterý 27. srpna 2013

Prázdniny???

   A o čem bude tedy tento článek? No trochu tlachání o prázdninách a pak možná o tom, kam bych se tedy chtěla ještě stihnout podívat.
   Znáte někdo ten pocit, když jste naštvaný, že jste byli o prázdninách nejdál maximálně 150 nebo 250 km od baráku, ještě k tomu jen v ČR? A všude na facebooku nebo jiných blozích vidíte samou Anglii, Španělsko, Chorvatsko a Řecko? A hlavně všechno do detailů napsané, vyfocené obědy, jak dlouho tam byli, co všechno si koupili a koho potkali. Ano jsem na tom stejně a už mě štve, pořád číst o tom kde někdo byl a co zažil, když já musím sedět jen doma nebo jet max na nějaký výlet.
   Neříkám, že nemám ráda výlety nebo že to ostatním nepřeji. Ale když někdo během jediných prázdnin byl v Chorvatsku, Bulharsku a ještě k tomu někde jinde, třeba v Anglii, tak mě to štve ještě víc!!! Vždycky jsem si říkala, že po maturitě bych mohla jet aspoň na 2 týdny pryč, nejlépe do Francie nebo Anglie. A nakonec nic!!! :( Mám/měla jsem, dalo by se říci, 5 měsíců volno a celé ho trávím tady a bez brigády, což mě taky štve. Protože už mi nějak ubývají peníze, tak se už odtud opravdu skoro nikam nehnu.
   Na druhou stranu si tyto prázdniny v rámci možností užívám i tak. Sice jsem převážně jen u nás v Jižních Čechách a u nás ve městě a okolí, ale jsem tu s tou nejdůležitější osobou a to mi teď momentálně stačí. Byli jsme i v Praze, o tom možná napíšu někdy jindy, ještě tento týden tam plánuji ještě jednu cestu, tak to napíši později asi pěkně všechno.

Co bych chtěla ještě stihnout za tyto prázdniny? 
   Určitě je to výstava Warhol 2013 v Alšově galerii v Hluboké nad Vltavou, kterou mám v plánu už od té doby co začala. Bohužel zatím nebyl čas se tam podívat... Určitě každý zná minimálně jedno jeho dílo a prý jich tam je vystaveno opravdu hodně.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Warhol
   Jako další výstava Marilyn, která se nachází na Pražském hradě. Je to výstava o jejím životě, filmech a hlavně oblečení a botách!!! :) Kdo by to nechtěl vidět že? 
http://cs.wikipedia.org/wiki/Marilyn_Monroe
   A v neposlední řadě výstava Alfonse Muchy v Obecním domě v Praze. Jeho díla se mi líbí a hodně a určitě tato výstava bude stát za to. Dokonce jsem o něm jednou psala seminární práci, ale o Slovanské epopeji. Protože výstavu prodloužili do 10.9. doufám, že ji stihnu. Tenhle obrázek se mi hrozně moc líbí... :)
http://commons.wikimedia.org/wiki/Alfons_Mucha
   Byli jste na některé výstavě nebo se tam také ještě chystáte???
Jane


2 komentáře:

  1. Já jsem taky z jižních Čech :-) A na nedostatek cestování si momentálně stěžovat nemůžu, takže neboj, když to nevyjde jeden rok, příští určitě jo ;-)
    S Muchou bych si nejradši nafackovala!!! Chci tam jít už od začátku a ještě jsem se tam nedokopala. Jestli to nestihnu, udělim si nějakej příšernej trest! Další výstavy už před odjezdem do UK určitě nestíham, tak o tom určitě napiš, pokud půjdeš ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám aspoň v ten příští rok no. Neboj, určitě se pokusím něco napsat, pokud se na ně dostanu... :) Muchu uvidím možná už zítra... :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)