neděle 11. srpna 2013

Festivalový deník II.

Pokračování festivalového deníku je tady!!!
   Hrady.cz v Rožmberku nad Vltavou (3.8.) byla tak trochu plánovaná akce, která se uskutečnila trochu neplánovaně. 
   Když jsem o tomhle festivalu začala někdy koncem června přemýšlet, tak jsem si myslela, že pojedu s kámoškou . A jak to nakonec dopadlo? Naštěstí se obětoval přítel, asi bych toho litovala, kdybych nakonec nejela. Festival je sice dvoudenní (pátek a sobota), ale my jsme jeli jen na sobotní koncerty.
   Jeli jsme tam vlakem, přes dva přestupy jsme konečně po 2 hodinách dorazili do stanice Rožmberk. Ne že by to bylo asi 5 km od vesnice a protože se nám nechtělo vše tahat až tam, počkali jsme si asi půl hodiny na kyvadlovou dopravu, která nás tam zdarma popovezla. Pak už nás čekal jen asi kilometr a půl stoupání k areálu festivalu v 35 stupních. Když už jsme nahoru konečně vyšplhali, stihli jsme akorát postavit stan a zahodit věci dovnitř.
   A rychle jsme vyrazili na první koncert Mandrage. Poslouchám je už docela dlouho a bohužel jsem zatím neměla šanci si je poslechnout. Už při vstupu do areálu jsem měla super pocit, tolik lidí okolo a rychle jsme se přesunuli co nejblíž k podiu. Plavky a kraťasy byli tentokrát jako festivalový outfit, jinak to totiž nešlo v tom vedru. Hasiči byli v akci i když nikde nehořelo a vody měli dost, takže nás naštěstí kropili každou půl hodinu a bylo to skvělé osvěžení (kromě studenýho piva, který jsme si došli koupit hned po koncertu a několikrát během dne).
Hrady.cz a koncert Tomáše Kluse :)
   Další na programu byl Tomáš Klus (já vim znova, ale to je prostě ON), musela jsem ho prostě slyšet zase. Sice jsme stáli daleko, ale zážitek byl skvělej, jako kdybych byla vepředu. Publikum si získal už před koncertem osvěžením vodou od hasičů. Bomba koncert, jak jinak taky že? Samozřejmě jsem si musela koupit nějaký ten suvenýr/vzpomínku na festival, takže nakonec u mě skončilo tričko Mandrage (vysněný už nějaký ten pátek), placky Mandrage a Kryštofů. Další koncert který jsme chtěli slyšet byla Vypsaná fixa, jak jinak po Footfestu... Večer bylo v areálu tak 3 krát víc lidí než odpoledne. Protože se ochladilo, přioblékli jsme se a šli. Fixa skvělá a pak ještě lepší Kryštof! Slyšela jsem je předloni na Táborských setkáních i tehdy super koncert, ale tady BOMBA. Jejich show se ještě zlepšila a je to bylo nejen vidět, ale i slyšet. Atmosféra byla dokonalá, úžasná tečka celého festivalu, prostě to nejlepší na konec!!!
   Druhý den jsme se vzbudili a okolo našeho stanu už skoro nikdo nebyl a to bylo cca 8 hodin! Takže jsme se pomalu probudili, sbalili stan a šli dolu do vesnice, aby jsme stihli autobus a pak vlaky. V pořádku dorazili domu, zpocený, ale spokojený (nebo alespoň já) a se super zážitky z festivalu. 
   Absolvoval jste taky někdo festival Hrady.cz?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)