pondělí 19. srpna 2013

Oblíbenci od Dove

   Tak dneska to bude článek o mých oblíbených produktech od Dove. Co si tak pamatuji tak jsem nikdy žádné jiné jejich produkty nepoužívala a ani vlastně nevím proč. Asi to budu muset hodně rychle napravit! 
    Tak tady jsou: 

 Dove mýdlo = krémová tableta na mytí
   Obsahuje ¼ hydratačního krému, díky tomu nevysušuje pokožku jako normální mýdlo. Má neutrální Ph a nemá dráždivé účinky, proto skvěle hydratuje pokožku.
   Mám ho ráda protože, je opravdu jiné a příjemnější na pokožce než normální mýdla, která máme doma. Pokožka je na dotek příjemně hebká, hezky pění a hlavně skvěle hydratuje. Jde použít i na obličej a nepálí mě po něm nic. Dříve jsem používala i jiné, myslím že citronové, to v sobě mělo malinké žluté tečky. Asi si ho zase někdy koupím.


 Dove antiperspirant deosprej Original
   Chrání před pocením 48 hodin, opět obsahuje ¼ hydratačního krému, takže pečuje o jemnou pokožky podpaždí. Neobsahuje alkohol, takže nedráždí ani po holení. Obsahuje vitamíny E a F. Má univerzální mýdlovou vůni.
   Mám ho ráda protože, opravdu nemá žádnou nepříjemnou vůni, vydrží dlouho a hlavně vůbec nepálí! Což je pro mě docela rozhodující, hodně antiperspirantů mi v tomhle vadilo. Patří mezi moje oblíbence, takže ho mám vždy u sebe. Zrovna mi dochází a už mám doma dávno nový...

   Co vy a Dove? Máte s ním taky dobré zkušenosti jako já? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)