pátek 9. srpna 2013

Festivalový deník I.

Zatím jsem festivalů sice moc neabsolvovala, ale proč o nich nezkusit napsat? :)
   Loni jsem se zúčastnila Footfestu v Želči u Tábora (21.7.2012), první festival a se super lidma. :) Festival se pořádal již 8. rokem, vždy se dopoledne hraje fotbal a odpoledne se pořádně relaxuje u pořádný hudby.
   Hned první kdo nám přijel zahrát (a kvůli komu jsem tam jela) byl Tomáš Klus. Jako vždy byl nepřekonatelný (slyšela jsem ho naživo už po 3.), jen kdyby v půlce koncertu nezačalo pršet. Skvělý zážitek, skvělý písničky, super show. Každý na něj má svůj názor a já ho nikomu neberu. Pro mně je to jeden z mnoha, který opravdu stojí za to a nevadí mi ho poslouchat s kámošem v dešti pod deštníkem, když se jdou všichni schovat. 
   Další kapely, nechci říct, že nebyli úplně podle mého gusta, ale tak trochu to tak je/bylo. Nebe hráli slušně, trochu mi přišli jako imitace Kryštofa (prý jejich vzor), ale byli o dost slabší. Skupina Totální nasazení byla mazec, nebráním se i zablbnout si na ně. A protože už začal pořádný liják a začínali jsme být promočení, šli jsme se všichni schovat a taky odpočinout. Na Škwory se kvůli dešti asi 2 hodiny čekalo a nakonec se to vyplatilo, totálně promočení a zmrzlí jsme si na ně počkali a byl to super zážitek. Oheň, řev a slzy (déšť). Kluci byli spokojení a já, jako jediná mezi holkama z naší party vlastně taky. Pak už jsme to zabalili a jeli domů, ale další kapely (Zakázaný ovoce, Sto zvířat atd.) nás bohužel minuly a mrzí mně to, že jsme tam nevydrželi do konce. 
Tomáš Klus s Jirkou Kučerovským... :)
   Letos jsem začala stejným festivalem jako loni Footfestem (13.7.2013), pro letošek pro mě byla hlavní lákačkou skupina No Name. S holkama jsme se domluvily, že si to nemůžeme nechat ujít a koupily jsme si lístek jen za 200 Kč v předprodeji (na místě stál 390 Kč).    Tentokrát to pořadatelé pojali mnohem víc stylově, byly dvě stage a ta druhá vypadala jako cirkusové šapitó. Počasí vypadalo už několik dní dopředu mnohem líp než loni a sluníčko celkem upalovalo.
   První kapela, kterou jsme si šli poslechnout s klukama byla Vypsaná fixa. Já se přiznávám, uplně je neposlouchám, ale písničky Dezolát nebo Antidepresivní rybička mě chytli a každou chvíli mi hrají v hlavě (takový ten pocit, když se některé písničky né a né zbavit). Inekafe, proč ne? Ale Wall of dead díky, ale radši couvám co nejdál, protože se nechci přizabít... :D
   Po nich jsem se takticky umístila hned u zábradlí před podiem a půl hodinové čekání se vyplatilo. :) Protože koncert No Name jsem sledovala z první řady a byl naprosto dokonalý. Totálně jsem si vykřičela hlasivky při každé písničce, kterou zpívali. Kluci z kapely jsou skvělý a když jsou od vás cca 3 metry, je to úžasný pocit. Jo tohle jsem si opravdu užila!!! Sice jsem je slyšela loni na Táborských setkáních, ale to nebyl skoro žádná zážitek, stát 60 metrů od podia. Dokonce jsem se našla i na fotce z jejich oficiálního fb. Kdo umí, umí... :P
   Po nich jsme jen tak nelošili na trávě a doplňovali energii, skočili jsme si poslechnout Jaksi Taksi do šapitó. Pak jsme se s holkama a s kámošem přesunuli na Arakainy! Taky je neposlouchám, ale když už tam jdu, máme super místo a začnou to rozjíždět, přece neuteču pryč. Ale kámošky to tak udělaly a utekly mi. No co, svět se nezbořil, takže jsem si užila koncert s klukama a bylo to fajn. 
   Poněvadž někteří chodili na brigádu a ráno by byli polomrtví, museli jsme už jet domu. A proto jsem si znovu neposlechla Zakázaný ovoce plus UDG!!! Příští rok, už 10.ročník by měl být opravdu nadupaný, tak se těším, co si pro nás pořadatelé připraví. Letos nás tam bylo cca 2500 lidí!!!
No Name z mého super místa!!!

   První článek a už tak dlouhý? No doufám, že aspoň někdo si to přečte. A pokud jste došli až na konec, můžete mi napsat, jak se vám líbil ,,krátký‘‘ festivalový článek a taky na jakém festivalu jste zatím byli vy (nejen letos). A třeba se dočkáte i pokračování... :)
Jane

2 komentáře:

  1. Super článek:-), takové "povídací" mám moc ráda.
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tomáš Klus je taky moje srdcovka :) Já bych určitě zůstala na UDG :D Klidně i sama, miluju je! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)