neděle 14. prosince 2014

Padesát odstínů šedi

     Jak jsem tu už psala, dostala jsem se ke čtení další erotické knihy, tentokrát k Padesáti odstínům šedi. Byla jsem na tuto knihu celkem zvědavá, tak proto jsem se do ní pustila. A jak to dopadlo? Samozřejmě se chystám i na film. (Moje dojmy z filmu zde.)
Obálka knihy

Kniha: Padesát odstínů šedi
Autor: E. L. James
Počet stran: 305 (jako ekniha)

Můj názor na knihu:
     Hlavní hrdinkou této knihy je Anastasie Steelová, mladá studentka dokončující svůj poslední rok na vysoké škole. A nejdůležitějším mužem knihy je Christian Grey, velmi bohatý, ale celkem mladý muž. Anastasie dostala za úkol, udělat s panem Greyem rozhovor místo své nejlepší kamarádky Kate. Nedařilo se jí to zcela podle jejích představ, protože byla z pana Greye od začátku velmi nervózní a líbil se jí, protože je také opravdu velmi přitažlivý muž. 


     Nedokázala na něj přestat myslet, až jednou on přišel do obchodu, kde ona pracovala. Dali se spolu do řeči, pak se potkali znovu, když udělala zkoušky a opila se. A on ji zachránil a nechal ji přespat u sebe na hotelu. Bylo naprosto jasné, že i on k ní cítí nějaké pouto a že je rád v její společnosti, stejně jako ona. Od začátku jí říkal, že on není tím pravým, se kterým by ona měla být, ale o to více ji to k němu táhlo a jeho k ní. Po té propařené noci spolu jeli výtahem a políbili se, protože už to dál nemohli vydržet. 
     Dohodli se, že než si spolu začnou musí Anastasie něco podepsat, protože Christian si rád hraje na Dominujícího a vyžívá se v BDSM. Což Anastasii trochu zaskočilo a jeho zaskočilo, že ona je stále panna. Ale nakonec to vzal jako výzvu a do všeho se ji snažil zacvičit a ji to MOCCC bavilo. Stále se rozmýšlela, zda mu smlouvu má nebo nemá podepsat, zžíralo jí to, ale jeho společnost miluje a jeho také. Řekla mu, že by od vztahu vždycky chtěla něco víc, chtěla by lásku, doteky, společné okamžiky atd. Jenže to Christian nezná a bojí se toho. Protože on se vyžívá ve výprascích a mučení, rozhodla se Anastasie, že to zkusí, občas i trochu nedobrovolně. Christian se snažil dát Anastasii to VÍC, po čem touží, ale občas mu to opravdu moc nešlo. :( 
     Představili se navzájem rodině toho druhého, pro Christiana to byl pokrok, Anastasii to těšilo, ale měla i rozporuplné pocity. Jednou když jí Christian namlátil páskem, nevydržela to, pohádali se a ona řekla, že s ním nedokáže být. Protože potřebuje to VÍC a on jí to bohužel nemůže dát. A ona jemu nemůže a ani nechce dát to co on potřebuje, to že se bez řečí nechá zmlátit páskem, bude se vyžívat v mučení apod. I přes to, že ho velmi miluje, nedokáže s ním být a on bez ní také být nedokáže, ale tohle by nemělo budoucnost, podle Any. . . 

     Ihned se pouštím do dalšího dílu, tentokrát Padesát odstínů temnoty, snad to bude také tak dobré jako tato kniha, né-li lepší. :) Nečekala jsem, že mě tahle kniha bude tak bavit, nedokázala jsem se od ní odtrhnout, četla jsem ji i ve škole. :D A občas jsem se červenala a holky se po mě otáčely, když jsem se smála. 
     Samozřejmě se na to chystám do kina, snad to vyjde a budu mít čas, když to budou dávat. Trailer přikládám (pro ty, kdo ještě neviděli): 




Četli jste a líbilo se vám to? 
Jane

2 komentáře:

  1. Já jsem tuto knihu také četla, ale bohužel mě moc nezaujala.

    Ráda bych tě pozvala na Vánoční giveaway, která právě porbíhá u mě na blogu: http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu se zeptat co tě nezaujalo, nebo co se ti nelíbilo?

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)