neděle 7. prosince 2014

Labyrint: Útěk - film

     Sice jsem tento film původně neměla v plánu, ale nakonec jsem se k němu nějak dostala a nedávno jsem ho shlédla. V tomto případě mě sice vůbec neláká přečíst si knihu/knihy, ale nemusím číst taky všechno že jo. :D

Knižní obálka

     Jak už název napovídá, jde o film o labyrintu. Thomas (hlavní hrdina) se probudí v kleci, která do Placu vozí nové členy komunity a také nějaké věci a zvířata na přežití. Je hrozně zvědaví a dezorientovaný, po čase si vzpomene na svoje jméno. Někomu se nelíbí, jak je zvědaví, zjišťuje jak to tam chodí. A že Běžci každý den běhají do labyrintu mapovat to tam a zjišťují jak se dostat ven. Jeden z Běžců řekne Thomasovi, že není cesty ven, že mají Labyrint celý zmapovaný, ve všech jeho fázích, protože se mění každou noc. 
     Vždy jim posílají jednoho člověka za měsíc, ale cca po 3 dnech jim pošlou dívku se vzkazem, že je to poslední, co jim posílají. Teraza má u sebe 2 ampule s modrou tekutinou. Ze spaní křičela Thomasovo jméno, což bylo podezřelé.
     Stane se, že jeden z obyvatelů Placu je uštknutý robohmyzým pavoukem a kvůli tomu je šílený. Pošlou ho tedy do Labyrint umřít. Jeden Běžec s Albym (něco jako vůdce) jdou opět do Labyrintu a dlouho se nevracejí. Když už jsou skoro u východu zavírají se dveře a Thomas tam za nimi vběhne. Alby je raněný a jsou na noc uvězněni v Labyrintu, přes noc tam zatím nikdo nepřežil. Ale oni to dokáží a dokonce jednoho pavouka zabijí. Vrátí se zpět, Alby je ušknutý, proto to předtím nestihly. 
     Když se vrátí, Alby je na tom poté špatně, píchnou mu tu ampuli a když se pak probudí, pamatuje si nové věci, pamatuje si Thomase, že byl jejich oblíbencem. Thomas a další se pak do Labyrintu vrátili k tomu mrtvému pavoukovi a něco z něj vyndali, pak tam šli znova a objevili tajný ASI východ, který se otevřel pomocí toho co vyndali z pavouka. Další den na ně pavouci zaútočí a několik jich umře. Vina je dávána hlavně Thomasovi, potom se část lidí vzbouří a jdou do Labyrintu hledat východ a najdou ho. 
     Dostanou se z Labyrintu do nějaké chodby, poté do laboratoře, kde jsou všichni mrtví. Shlédnout video od nějaké doktorky, která se poté zastřelí před jejich očima. V tom se tam objeví jeden z těch, který zůstal v Labyrintu, je uštknutý a chce zabít Thomase. Ale jeden z Běžců ho trefí kopím, ale i tak vystřelí do nejmenšího z nich. :( Pak tam naběhnou vojáci, všechny je vezmou do vrtulníku, prý do bezpečí a letí pryč. Potom následuje záběr na tu mrtvou doktorku, která to jen hrála, že se zabíjí a říká, že tento úkol splnili skvěle a že jich přežilo více než čekali. A že se musí všichni připravit na další zkoušku a tou je Spáleniště. 

     Jako film to špatný nebyl, některý scény se mi nelíbili, pavouci se mi taky nelíbili, takže asi jinak fajn film. Herci tam byli dobří, to propracování toho Labyrintu bylo super. Ta doktorka se mi nelíbí, fingovat smrt je hnusný. Herec co hrál Newta mi byl povědomý a nemohla jsem si vzpomenout odkud, asi jsem byla úplně mimo, protože hrál v mé oblíbené Lásce nebeské (toho malého zamilovaného kluka). :) 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)