čtvrtek 4. prosince 2014

Odkládám knihu, protože . . .

     Když jsem četla v září Žítkovské bohyně, tak jsem se celou dobu hodně překecávala, že se to zlepší, že mě to bude za pár stránek bavit. No nestalo se a já jsem se poučila. Měla jsem ji hned po 50 stranách odložit a nebo i dýl. Ale neudělal jsem to. (recenze)
     Teď čtu Osamělost prvočísel, no spíš jsem četla, naposledy asi tak před 3 týdny. Od té doby ji spíš jen nosím a vozím v tašce a nemám na ni náladu. Příběhy více lidí mě nikdy moc nebavili, i když se začali trochu promíchávat. K tomu je tam spíše smutnější téma/témata. Prostě ne, nebaví mě to, i když jsem ji dostala povinně přečíst na doporučení od kamarádky, které se opravdu líbila. Takže po velmi dlouhé době odkládám knihu a asi se k ní ani nevrátím. 
     Naštěstí mám stále co číst, takže nebudu bezradně koukat do prázdna a nic nečíst. :D Momentálně čtu další 2 knihy a to 50 odstínů šedi a Poutníka a píseň. Takže když chci, mám se kam podívat. :)

Zajímalo by mě, která kniha Vás také donutila ji odložit a nevracet se k ní, ani kdyby Vás mučili. :)
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)