úterý 2. prosince 2014

Hunger Games: Síla vzdoru 1.část FILM

     Minulý týden se mi povedlo a konečně jsem byla v kině na dalším dílu Hunger games. Třetí díl je rozdělený na 2 části, první jsem viděla a druhá bude příští rok v listopadu. Na film jsem se celkem dost těšila, trailery jsem viděla, ale knihy jsem zatím nepřečetla ani jednu, ale chystám se na ně už taky konečně. 
Plakát

     Film začíná tak, že Katniss je v nemocnici a zotavuje se. Je přemístěna do 13.kraje, kde se lidé shromažďují, aby čelili Kapitolu a postavili se jeho útokům na normální lidi. Katniss zjišťuje, že chtějí bojovat hlavně kvůli ní, kvůli tomu co udělala podruhé v aréně. Ji hrozně moc trápí to, že tam nechala Peetu, myslí si, že je mrtví. Pak se ukáže, že není mrtví a že asi spolupracuje s Kapitolem, což se nikomu samozřejmě nelíbí. Katniss si vyprosí u prezidentky 13. kraje, aby Peeta a další 2 byli zachráněni, když to bude možné, jinak nebude jejich Reprodrozdem a jejich symbolem. 
     Katniss nejde natočit klip, který chtějí poslat do všech krajů, tak ji pošlou s dalšími lidmi do postižených krajů a tam jí to dojde. Nedokáže jen tak sedět a přihlížet tomu co Kapitol všem ostatním dělá. Ostatní se bijí za svoji svobodu a už nechtějí být pod Kapitolovou nadvládou. 
     Poté Kapitol zaútočí také na 13. kraj, naštěstí nikdo neutrpí vážné zranění, ale je jasné, že Kapitol jim to jen tak nedaruje. Několik dobrovolníků se vydá do Kapitolu, když jsou odstřihnuti od proudu. Dostanou se tam a vysvobodí zajatce. Jen se pak stane, že o tom Kapitol ví a bylo to past. Nakonec se teda všechno povedlo a zajatci byli osvobozeni. Ale když se Katniss sešla s Peetou, on na ni zaútočil a začal ji škrtit, až ji málem zabil. Ale nepovedlo se mu to naštěstí, zjistilo se, že je asi něčím omámen a že měl za úkol zabít Katniss, protože je pro Kapitol velkou hrozbou. 

     Katnissina písnička:

     Film se mi moc líbil, sice místy trochu psycho, třeba s těma růžemi od prezidenta Snowa. Nebo to škrcení bylo taky celkem hustý!!! 


Viděli jste nebo jste četli? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)