čtvrtek 5. prosince 2013

Tou cestou

     Tou cestou, tím směrem prý bych se dávno měl/a dát... Přemýšlíte o čem bude tenhle článek? Pokud znáte text této písničky, tak možná tušíte a pokud ne tak já Vám to samozřejmě stejně napíšu nebo spíš dřív uvidíte obrázek co je dolejc. :) 

     Tak na začátek chci napsat, že jsem se KONEČNĚ dostala do kina na film Křídla Vánoc, kde hraje Richard Krajčo, Jakub Prachař a mnoho dalších známých herců. Hrozně jsem se na tenhle film těšila a ještě k tomu jsem měla dobrou recenzi od kámošky. A protože skupinu Kryštof mám opravdu ráda, což ještě budu psát, musela jsem samozřejmě vidět tenhle film. :) Film splnil moje očekávání nad míru, jak obsazením herců, tak dějem... A růžové brýle byli stejně nejlepší!
Film týdne
     A protože pro tenhle film byla nazpívaná písnička Cesta od skupiny Kryštof s Tomášem Klusem, poslouchala jsem ji už dávno. Na Hradech.cz na ni upozorňoval Richard Krajčo asi dvakrát a samozřejmě ji tam i zahráli. A také je to jedna z nejlepších nejnovějších písniček, takže ji nyní hrají úplně na každém rádiu. Jakmile ji slyším, musím si broukat nebo ihned zpívat... :D (Nevím proč, ale nejde mi sem dát tohle video, tak snad Vám bude stačit takhle/tohle...)

Tohle video je také z Hradů.cz, ale z jiných, takže jsem je spolu neslyšela.

     Aby toho nebylo málo, pokud to nevíte, tak skupina Kryštof pořádá jarní turné. Takže když jsem to zjistila, musela jsem si každopádně zajistit lístky. A protože mám kámošku, která je stejný blázen jako já, tak jsem kupovala hned lístky 2. Koncert budou mít u nás 1.3.2014 a už teď se na něj moooc těšíme... :D Většina koncertů z jarního turné byla vyprodaná už po 5-ti dnech po spuštění předprodeje!!! 

     Doufám, že jste slyšeli aspoň tu písničku, protože jestli ne, tak Vám to stejně neuvěřím... :D 
Jane

2 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář... :)