čtvrtek 19. prosince 2013

This or that TAG (kosmetika)

     Rozhodla jsem se sepsat svůj první TAG This or that, zaměřený na výběr mezi něčím, je zaměřen spíše na kosmetické věci. Tak se do toho pustím, ať už to mám z krku... :)

Linky nebo řasenka?
Řasenka každopádně, sice ji nepoužívám každý den, ale linky jsem zatím nepoužila nikdy. 
Make-up nebo korektor?
Make-up i když jen na slavnostnější příležitosti. Korektor jsem dřív trochu používala, ale nyní žádný nemám, možná brzy nějaký pořídím. 
Neutrální nebo barevné oční stíny?
Když už, tak barevné stíny. Teď nejvíc používám růžové, modré nebo fialové.
Rtěnka nebo lesk?
Poslední dobou už jen balzámy na rty. 
Dlouhé nehty nebo krátké?
Dlouhé už nějaký ten rok, s krátkými nehty si připadám prostě trochu blbě.
Parfém nebo sprej?
Nějaký ten parfém sice mám, ale zrovna moc je nepoužívám. Nyní nejvíc používám tento sprej od Avonu.
Sprchový gel nebo mýdlo?
Vlastně oboje, na bytě většinou víc sprchový gel.
Vlasy dlouhé nebo krátké?
Po zkušenostech z dětství nyní už jen delší vlasy, vždy aspoň po ramena. 
Rovné nebo vlnité?
Mám rovné vlasy, ale záleží na tom jak se vyspím. Občas mám lehce zvlněné vlasy a vypadá to hezky. 
Svázané nebo volně?
Tady každopádně vlasy nechané volně. Prý mi sluší víc.
Drdol nebo culík?
Culík, protože nějaký dobře vypadající drdol se mi ještě nepovedl. 
Džíny nebo tepláky?
Tak do města bych rozhodně v teplácích jako někteří rozhodně nešla. Ale na doma zase určitě tepláky, sedět doma v džínách není pohodlné.
Bunda nebo mikina?
Mikina je pohodlnější, takže tady je to jasné.
Dlouhé kalhoty nebo kraťasy?
V létě ráda nosím krátké kraťasy, protože se v nich cítím dobře. Sukně oproti tomu skoro nenosím.
Dlouhý nebo krátký rukáv?
Krátký nosím celoročně, poslední dobou jsem si v létě oblíbila i tílka, dříve jsem je nerada nosila.
Žabky nebo sandály?
Loni jsem sehnala úžasný sandály, nemám ráda odřené prsty ze žabek.
Podpatky nebo nízké boty?
Se svojí výškou se na podpatcích úplně dobře necítím, ale vyjimečně si je obuji. Ale mnohem radši mám balerýnky, jsou mnohem pohodlnější. :)
Náhrdelníky nebo náramky?
Spíše než náhrdelníky mám radši nějaký jednoduchý řetízek s přívěškem. A náramky taky jen jednoduché.
Déšť nebo slunce?
Podzimní déšť, když ještě není velká zima. A slunce, když není vedro na padnutí a jde si užívat procházky.
Léto nebo zima?
Když už tak léto, ale nesmí být moc velké vedro, pak se mi špatně dýchá...
Jaro nebo podzim?
Podzim, barevné stromy, procházky v listí, podzimní deštík.
Čokoláda nebo vanilka?
Čoko čoko čokoládaaa... :) Jedině a vždy a všude.

     Trošku jsem si poupravila pár otázek, doufám, že se TAG bude líbit i tak... :) 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)