středa 18. prosince 2013

Prokrastinace

     U mně je opět na scéně moje velice oblíbená prokrastinace, vzhledem k minulému článku i možná trochu více vědomá díky škole. 
     Nerada dělám věci do školy, když na ně je čas, ale samozřejmě je nerada dělám i na poslední chvíli. Největší problém mám nyní se seminárními pracemi a referáty. Já vím, tak je to všude na školách. Ale když mám něco napsat do angličtiny a má to mít 2700 znaků a já jsem za poslední půl rok skoro nemluvila anglicky, mohl by to být trochu problém. Ne že by jsme o hodinách AJ ve škole nemluvili, ale naše profesorka má trošku špatný přízvuk. K tomu stále jen děláme časy (present simple x continuous, past simple x continuous) nebo miliardu slovíček ze zdravotnictví. Takže pomalu žádná delší věta se nevymyslí. Jak mám po tomhle vymyslet delší sloh to opravdu nevím, sice by to mělo být zaměřeno na nás obor apod. Ale jak to napsat opravdu netuším.
     Prostě celkově nesnáším seminární práce a referáty, nesnáším psaní něčeho čemu stejně většinou nerozumím a hlavně když se u toho vždy hodně rozčiluji. A nesnáším prezentování před spolužáky, vždy se zadrhávám a koktám. Malou útěchou mi je, že SNAD nejsem sama.
     ANO momentálně bych měla psát do školy nějakou seminární práci, nebo se učit miliardu slovíček do angličtiny. Ale kdo by na to měl náladu no ne? Ještě když zítra odpoledne jedu domu a touhle dobou už tam snad budu. A navíc na mě doma čeká balík o kamarádky k Vánocům, po půl roce se uvidím s kamarádkou, co studuje v Anglii a s dalším spolužákem. A největší důvod, 2 týdny volna bez školy a některých osob!!! :) Kdo by se netěšil??? 


     Tak mohla bych jít konečně taky něco dělat a nepsat sem článek, který je vlastně o ničem. Tak zkusím se do něčeho konečně pustit a uvidím. 
Jane


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)