středa 30. října 2013

PS: I Love You

   Po několika dnech jsem konečně dočetla knihu PS: Miluji Tě, neměla jsem na ni poslední dobou vůbec čas. Koupila jsem ji v Levných knihách s tím, že mám ráda film, tak se podívám jak je napsaná kniha. Dopředu jsem čekala malé odlišnosti v knize. Ano jsem ráda že jsem ji koupila, ALE zklamala mě!!! PROČ??? 
   Tak za prvé, mají film a kniha společného něco víc, než jen že Gerry umře a Holly od něj dostává nějaké dopisy? Nejspíš bych řekla, že opravdu ne. Stručně řečeno scénář k filmu je úplně, ale opravdu úplně jiný než text knihy!!! Já vím, že to tak většinou bývá, ale tady je to moc a docela dost mě to štve. 
   Kdybych nevěděla, že tyto dvě věci mají mít něco společného, tak by se mi obě líbily. Neříkám, že zanevřu na film, líbí se mi jak zpracováním, tak hereckým obsazením. Ale co má znamenat ta knížka? Nemůžu říct, že je špatně napsaná, to zase ne, jenom nechápu proč úplně jinak než film. Nejspíš existovala dříve než film, proč tedy je film úplně jiný? 
   Rozčílení sice stále panuje, ale oboje se mi líbí. Bohužel nevím co s rozčílením dělat, možná se znovu podívám na film a Gerarda Butlera a jeho sexy taneček s kšandami. :D 

PS: Miluji Tě

   Viděl jste někdo aspoň film nebo jste to také někdo i četl? Pokud si chcete také zanadávat nebo jen dozvědět se, proč se rozčiluji, můžete si to přečíst sami a napsat mi Vaše dojmy... 



Jane


1 komentář:

  1. Já to četla i viděla a taktéž jsem koupila v Levných knihách. Ze začátku jsem občas něco v knize nechápala (např. to, proč se Holly najednou bydlí v Irsku), ale žádně rozčilení se u mě nedostavilo, prostě je to jiné, no:) výhoda: 2 příběhy v jednom??:P
    http://sgelse.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)