úterý 1. října 2013

Čekání na ... ?

... něco
   Tak jsem to nevydržela a objednala jsem si v září něco, co poté mělo týden zpoždění. Někomu daná věc měla přijít už minulý pátek a někomu až toto pondělí! I když je dáno, že by všechno mělo přijít v jeden daný den! Takže kde se stala chyba a proč to tak bylo??? Někdo už možná tuší, co to bylo/je...
   Údajně dodávka s hlavním produktem měla nehodu někde po cestě z Francie, ale stejně to bylo den před plánovanou expedicí, tím pádem by se to stejně nestihlo. Takže asi špatná organizace práce nebo špatná domluva s dodavatelem. Kdo ví, jak to ve skutečnosti bylo. 
   Jak se dalo čekat, samozřejmě jsem byla v té druhé skupině, které to mělo přijít až v pondělí. No a protože jsem se v neděli stěhovala do jiného města ke škole, tak je jasné, že stále nevím co mi přišlo. Nejhorší na tom všem je, že se nemůžu podívat ani na ostatní blogy, na kterých by se mohlo něco o tomhle objevit. Takže už od pátku odolávám nutkání podívat se na blogy a začínám propadat panice. Zatím mám naštěstí pořád co na práci nebo spíš dlouhou školu a potom třeba jdu na procházku nebo pro něco k večeři. 
... víkend
   Po dvou dnech školy na VŠ mohu zatím říci, že učitelé vypadají většinou celkem normálně a doufám, že to nějak půjde/bude i dál. Dneska jsem měla například jednu pěti hodinovou přednášku s jednou profesorkou ze Slovenska, takže to byl docela záhul. Jak na mozek (slovenština x čeština), tak na ruku, protože poznámek jsme si napsali opravdu hodně. Ještě s ní pak máme mít 4 hodiny cvičení, ale to zase až někdy příště v pondělí. Naštěstí to takhle máme jenom 4 krát za semestr! Jinak by to bylo opravdu moc!!! Už teď máme hrozně moc změn v rozvrhu, většina se v tom neorientuje a je v tom zmatek.
   Naštěstí mám školu jen 4 dny v týdnu, takže už jen 2 dny prvního týdne na VŠ... Doufám, že první týden zvládnu bez problémů. Zítra už mám v plánu koupit si některá skripta a také jsem si hledala nějaké knihy. Ve čtvrtek končím brzy, takže pojedu už brzy odpoledne domu autobusem a docela se už těším. Ne že by se mi tady nelíbilo, bydlení i škola jsou fajn a lidi/spolužáci jsou také super. S pár lidmi už jsem v kontaktu a doufám, že tu nebudou žádné problémy jako na SŠ. Sice si nejspíš se všemi cca 80 lidmi nesednu nebo se s nimi nebudu bavit, ale doufám, že to nějak všechno půjde a zvládnu to. Aspoň v rámci možností! 

   Stejně se nejvíc těším až na pátek a víkend!!! :) A jsem zvědavá na nedělní cestu zpět!

   Trošku povídací článek, tak doufám, že se bude aspoň někomu líbit... :)

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)