úterý 15. října 2013

20 !!!

   Takže proč 20? No hned několik důvodů by se našlo. Hlavně proto, protože v neděli jsem oslavila nebo spíše skoro neoslavila svoje dvacáté narozeniny! Tím pádem, jak mě už někdo nazval, patřím k cetkám. Změna zatím žádná, ale přece jen nějaké by se mohly projevit a dostavit. A měla bych si k těm narozeninám, taky něco pořídit, abych si udělala radost... :)
   

   Napadlo mě napsat 20 faktů o mně... Tak se do toho pustím a snad jich vymyslím 20!
1) Jmenuji se Jana
2) Už je mi 20 let!!!
3) Jsem z Jihočeského kraje
4) Přesněji? Z Tábora
5) Momentálně jsem v prvním ročníku a v 1. semestru na VŠ
6) Bydlím na bytě s dalšíma 2 spolubydlícími
7) Na oboru nás je cca 80 a máme 5 kluků
8) Nemám a nikdy jsem neměla domácí zvíře (nepočítám králíky a slepice na dvorku u baráku)
9) Hodně se kamarádím s klukama a to už od školky
10) Chodila jsem s nimi hrát fotbal a vždycky jsem byla v bráně
11) Byla jsem taková ta holka s úkoly, která je vždycky měla a mohli si to ostatní opsat, případně si dopsat látku, když nebyli ve škole, protože jsem skoro nechyběla
12) Už nemám slepé střevo
13) Festivaly navštěvuji od loňského léta a bylo jich málo, což mě štve!!!
14) Poslední dobou začínám opět pořádně číst
15) Minulý týden jsem vyhrála svojí první knížku (bohužel zatím mi nepřišla)
16) Filmy a seriály to je moje :)
17) Mám ráda fialovou, šedivou a občas růžovou
18) Mám růžový pokoj
19) Poslední půl rok jsem si zamilovala kytky nebo spíš dostávání kytek
20) K narozeninám jsem po pár letech dostala dort a byl čokoládový a výborný!!! :)

   Tak jsem to zvládla!!! :)
Jane


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)