středa 24. srpna 2016

Harry Potter - Magická místa z filmů

     Jako správný fanoušek Harryho Pottera obdivuji i ostatní knihy o něm, ano je to trochu závislost to přiznávám... :D Bestiář mi trochu unikl (zatím), ale Magická místa se ke mně dostala, protože jsem je naštěstí vyhrála a byla to jedna z nejtěžších soutěží, které jsem zatím absolvovala. Nezlobím se za ušetřených 800 Kč, to tedy vůbec... :) 

Obálka knihy

Kniha: Harry Potter - Magická místa z filmů (Bradavice, Příčná ulice a ještě dál)
Autor: Jody Revenson
Počet stran: 208

Můj názor na knihu: 
     V knize je nafocena, popsána, nakreslena a navrhnuta většina míst a lokací, které známe z filmů o Harry Potterovi. Nechybí k tomu milion krásných fotek a návrhů, jak by to mohlo ve skutečnosti ve filmu vypadat. 
     Každému místu se věnuje samotná kapitola nebo podkapitola, kde je i podrobně napsáno, kde se dané místo natáčelo, kdo na daném místě bydlel a ve kterém filmu jsem to místo mohli vidět. 
     Ke všemu je napsáno několik vět nebo krátkých odstavců, kde najdeme, jak probíhal výběr místa, co se kvůli tomu potřebovalo zařídit/nakoupit/vymyslet, nebo třeba jak probíhalo natáčení určité scény s herci, jaké nastaly během  natáčení problémy apod.

     Já tuto knihu miluju, je v ní pro mne něco naprosto známého, co chci stále dokola objevovat. A proto se mi tato kniha tak líbí, je tam mnoho informací, které dobře znám, ale také informace, které bych se nikde jinde než v této knize nedozvěděla. Proto jsem moc ráda, že mám tuto knihu u sebe a mohu se kochat tím, co je v ní uvnitř stále dokola. 

Máte doma tuto knihu nebo alespoň Bestiář?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)