sobota 13. srpna 2016

Harry Potter and Cursed Child

     Opět další kniha, tentokrát v angličtině.A to knihy v angličtině vůbec nečtu, protože moje angličtina je celkem špatná. No ale vzhledem k tomu, jaký jsem Harry Potter fanoušek, tak jsem si ji stáhla v PDFku a četla. Nechtělo se mi platit 600 Kč za knihu v angličtině a potom zase 500 Kč za češtinu. A v češtině si ji za měsíc určitě koupím. :D
      Nevím jak jsem to zvládla, ale za 2 dny jsem ji měla přečtenou, už 4. 8. 2016 jsem ji dočetla. A až teď jsem se dostala k tomu, napsat recenzi. 
 
Obálka knihy

Kniha: Harry Potter and Cursed Child
Autoři: J. K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne
Počet stran: 352

Můj názor na knihu: 
     Harry, Ron a Hermiona jsou zpět a jejich příběh dál pokračuje po 19ti letech. Jak já jsem se na ně tak dlouho těšila. 
     Hlavní roli v celé knize hraje hlavně Albus Severus Potter syn Harryho Pottera a Ginny, který je jedním z nejdůležitejších v celém příběhu. Další důležitou postavou je také jeho nejlepší kamarád Scorpius Malfoy, syn Draca Malfoye. Jak je asi představitelné, tak ani Harrymu ani Dracovi se nelíbilo, že spolu jejich synové kamarádí. Albus i Scorpius nejsou v Bradavicích moc oblíbení a mají komunikační a citové problémy se svými otci.
     V příběhu se objevuje několik starých známých postav z dřívějších knih, ale také nějaké nové, které i tak dokážou pořádně zamotat celým dějem knihy. Scorpius se mi moc líbil jako samotná postava v celém příběhu. Albus mě už tolik bohužel neuchvátil. Harryho jsem chtěla chvilkama zastřelit, choval se k Albusovi a občas i k ostatním hnusně a hrubě. 

     Musím říct, že psát recenzi o tom, abych nespoilerovala o knize je hodně těžké. Příběh se mi moc líbil, nemohla jsem od toho odtrhnout oči a četla jsem i do 3 do rána. Občas jsem měla problém s angličtinou a používala překladač, ale i tak se mi dobře četlo. :) Celý příběh jsem si stejně v hlavě předtavovala původní herce, než ty nové divadelní. 
     V knize bylo hodně WTF, OMG, LOL momentů, které asi doteď nechápu nebo nechci pochopit. Ale v tom dobrém slova smyslu. Hodně věcí jsem v knize nečekala a hodně věcí mě překvapilo. Ano je to možná něco trochu jiného než ''staré'' knihy J. K. Rowling, ale i tak jsem si tuto knihu už teď zamilovala. 
24. září budu ještě více netrpělivá a očekávat, až mi kniha přijde. :)  

Jak se vám kniha líbila, nebo čekáte na češtinu? Rozhodně mi o tom něco napište do komentářů, budu se těšit. :)
 Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)