úterý 1. dubna 2014

Za všechny prachy

     Po dlouhý době jsem zase dočetla další knihu, tak se s ní s vámi podělím. Knížku Za všechny prachy jsem si koupila v levných knihách, už ani nevím za kolik. A důvod? No hlavně jsem po ní sáhla, protože film na motivy knížky se mi dost líbil, tak jsem si řekla, že ji taky zkusím. Četla jsem ji asi přibližně měsíc, protože jsem ji měla doma a dostala jsem se k ní jen o víkendu, když nebylo co dělat a nebo když jsem nikde nelítala. 

Obálka knihy
Kniha: Za všechny prachy
Autorka: Janet Evanovich
Počet stran: 235

Můj názor na knihu
     Kniha začíná, když Stephanie přijde o práci a pokouší se najít si jinou. Kvůli penězům musela už prodat nějaké vybavení bytu, aby měla co jíst. Když to řekne rodičům, poradí jí aby zavolala svému bratranci Viniemu, který má agenturu na hledání zločinců. Za které on zaplatí kauci a pokud poté nechtějí přijít k soudu, agenti je hledají a za každého dostanou 10% peněz z kauce. 
     Stephanie do toho zkusí jít, ze začátku trochu s odporem a z nouze. Jako první případ dostane Joea Morelliho, kterého zná od dětství a také spolu kdysi něco měli. Je stíhaný za vraždu za nevyjasněných podmínek, sám byl před činem policista. Kdyby ho našla dostala by hodně peněz a to ji ze začátku motivuje. 
     Pátrání není vůbec lehké a během něj Stephanie zjišťuje hodně dalších informací k případu. A proto jí někteří lidé začnou vyhrožovat a nebo ji dokonce ubližovat. Pořídí si zbraň a slzný sprej.
     Později s Morellim začne spolupracovat na dokončení případu, aby mu pomohla prokázat jeho nevinu, která také už postupně začala věřit. Pokouší se tedy přijít na další detaily z případu a nakonec se jí to podaří i když se dostane do nebezpečí života. A dokáže předvést Morelliho k policii, kde ho vlastně nezavřou, protože vyřešili případ a ona dostane své zasloužené peníze. 

     Knížka se mi četla dobře, věděla jsem přibližný děj z filmu Slečna nebezpečná, odkud je i fotka na titulní straně knihy s Katherine Heigl. V knize bylo více detailů, jak už to tak bývá skoro vždycky... :) Jinak jsem zjistila, že to má i pokračování a že tento díl je první v řadě. Tak možná se dostanu někdy k těm dalším dílům, docela ráda bych si je taky přečetla, pokud bude příležitost...  


Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)