čtvrtek 3. dubna 2014

Teď a tady

     Co se teď momentálně děje a co jsem teď zažila? No po pravdě toho moc není, škola furt stejný, byt bohužel taky. Novinka je, že za týden půjdu zase na měsíc na praxi, takže si odpočinu od školy a bytu, ale budu muset přežít doma... :D Znáte to ne? Takže si člověk stejně moc nepomůže... Na tu praxi se asi víc bojím než těším a proč? No bojím se, že nebude něco umět, protože se staršími lidmi jsem zatím nepracovala. Tak uvidím jak to dopadne... 
     Co čtu? Momentálně mám rozečtené 2 knihy a jaké? Dům na páté avenue tu mám rozečtenou na bytě, takže ji čtu třeba před spaním, když čekám na nějakou hodinu a nebo venku když se vyhřívám na sluníčku... :) A druhá kniha je Prázdné místo, dostala jsem ji k narozeninám v říjnu a bohužel jsem se k ní zatím nedostala, takže konečně už ji čtu... Sice nejsem zatím moc daleko, protože ji mám doma, ale bude praxe, takže bude i nějaký ten čas. 
     Skončil mi můj nejoblíbenější seriál posledních 2 let a to HIMYM (Jak jsem poznal vaši matku), bohužel je tomu tak a 9. série je u konce. A konečný verdikt? Ten konec jsem teda absolutně nečekala zrovna takový jaký ho udělali. Časem napíšu víc, ale nechci být odpovědná za to, že si to přečte někdo kdo poslední díl ještě neviděl apod. :) Takže se můžete časem těšit na moje postřehy a názory na seriál obecně, poslední sérii, matku a konec. :)
     Taky plánuji napsat celkově něco málo o seriálech na které jsem se dívala a které ještě stále sleduji pravidelně den nebo dva dny po premiéře v USA. 

Četl jste ty knihy někdo? Těšíte se na nějaký článek co příště bude?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)