středa 19. března 2014

Doba ticha

     Takže opět jsem se dostala na blog a zkusím zase něco napsat. Protože se stále na bytě nepohodneme se spolubydlícími, máme na bytě TICHO... A to znamená úplně totální, to že si za celý den řekneme 1 krát maximálně 2 krát AHOJ a to je všechno. Maximálně vyjimečně si s jednou z nich prohodím pár slov, ale to bývá tak maximálně jednou za týden. 
     No a co dělat celý den na bytě? Snažím se co nejčastěji chodit na procházky a projít se do obchoďáku na čumendu, abych přišla na byt co nejdéle a objevila tady taky něco jiného než cestu do školy. Ale to taky nejde být z bytu pořád a potom vždycky musím přijít zpátky na byt. Protože je u nás nepřetržitě puštěná televize, nedá se tady toho moc dělat ani do školy (jako seminárky apod.). Takže většinu času se koukám na počítači na seriály nebo filmy a nebo si taky čtu. Momentálně mám stažených 16 filmů, rozečtenou jednu knihu na bytě a stažené 2 eknihy v pc v pdf. Taky jsem začala koukat na pár dalších seriálů, protože většina z těch na které se pravidelně dívám definitivně končí a nebo budou mít do léta pauzu. Tak si hledám jiné, které budou takové ty čekací seriály... 
     Poslední dobou mám takový výkyvy nálad a jsem hrozně podrážděná, protože mě to tady všechno ve škole a na bytě štve a už fakt nevím co mám dělat. Do toho mám nízký tlak, takže se snažím pravidelně jíst a HODNĚ pít vodu, protože mi občas opravdu není dobře a už jsem i omdlela. A jak hodně piji, občas si připadám jak žába, furt mi kuňká v břiše... :D 
     ZÍTRA naštěstí jedu konečně domůůů!!! Ono se řekne jenom 4 dny ve škole (tenhle semestr jezdím až v pondělí ráno a ve čtvrtek odpoledne/večer jedu domu), ale přežijte to tady v tom blázinci na bytě.
     A protože si můžu pokecat jen občas ve škole s pár normálními lidmi, ráda se vykecávám taky sem... I když to tady moc lidí nečte.  
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)