úterý 4. února 2014

Opožděně dárky z Vánoc

     Letošní Vánoce byli sice trochu chudší, ale dalo se tam najít i pár věcí, které mě opravdu moc potěšili. :) 
     Sama jsem si koupila někdy začátkem listopadu lístky na kapelu Kryštof, která bude 1.3. hrát u nás v Táboře... :) Kupovala jsem lístek ještě pro kámošku a už se nemůžeme dočkat... Lístek jsem si neplatila, dostala jsem ho od rodičů k Vánocům a už na mě dlouho mrká z poličky. 
1.3.2014 :)
     Od sestřičky jsem dostala nelinkovaný blok/sešit s potiskem obrazu Tanec (můj oblíbený) od Alfonse Muchy, který jsem si také sama vybrala a dokonce už v srpnu, když jsme byli na jeho výstavě. Kupodivu jsme to nekupovali přímo tam na výstavě, ale v knihkupectví na hl. nádraží.
Zatím nedotčený, přijde mi škoda do něj jen tak něco čmárat... 
          Jako nečekaný dárek a trefený dárek považuji, Tangle Teezer, který mi koupila teta, aniž bych jí o něm cokoliv říkala. Přesně na tenhle jsem se dívala před Vánoci na internetu a nakonec jsem si jeho koupení rozmyslela. No a stal se zázrak a já ho dostala. Na moje vlasy je to naprosto ideální hřeben, konečně mi tolik nepadají a nebolí mě česání.
     Já vím, že na vánoční dárky je takhle v únoru trochu pozdě, ale měla jsem (ještě pořád mám) zkouškové období a taky trochu nebyla nálada na psaní. Takže se omlouvám, pokud jste někdo vyhlížel článek a pořád nic. Opět se sem pokusím něco přidávat častěji... 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)