čtvrtek 13. února 2014

Filmy za poslední dobu

     Dneska jsem si připravila pár filmů, které jsem viděla za poslední cca 2 týdny, každý je žánrově jiný a úplně o něčem jiném. A protože už mi skončilo zkouškové období, mám času dost (KONEČNĚ). Tak se do toho pustím... 

Oficiální plakát filmu
Vejška
     Tak na začátek tady mám nový český film, který je zatím jen pár dní v kinech, byla jsem na něm minulý týden. Jak asi většina z vás víte, navazuje na film Gympl z roku 2007. Hrají zde opět Jirka Mádl, Tomáš Vorel ml. a nově Eva Josefíková v hlavní roli. Gympl byl oproti Vějšce o trochu více vtipný, ale na druhou stranu je Vejška o trochu vyspělejší. I když Michal Kolman (Mádl) střídá holky pomalu každý den, oproti tomu Petr Kocourek (Vorel) se seznámí s Julií (Josefíková) při přípravě na přijímačky a začnou spolu chodit.
     Samozřejmě Petr se nedostane na školu a Julie ano, tak trochu žárlí a dost ho to štve. Postupně začne Julie občas trochu flirtovat s jinými a to Petrovi vadí. No a jak to dopadne? Mám Vám to  teda vážně teď prozradit??? Tak pokud jste viděli trailer nebo někde jinde tuhle scénu, kde paní Kolmanová dalo by se říct demoluje byt a auto, mohlo by vás to napadnout. Ano, pan Kolman se do zamiloval do Julie, protože se mu už dříve líbila a nakonec spolu skončí a vybírají prsten. 
     Ale celkově mě ten film zklamal, mohl být klidně kratší než ve skutečnosti byl, pár nepodstatných minut, které tam byli opravdu navíc. Takže nic moc.

Oficiální plakát filmu
Nic nás nerozdělí
     Jako další tady mám film, na který jsem narazila jen tak náhodou na csfd a podle traileru to vypadalo dost dobře, tak jsem se rozhodla, že se na něj určitě podívám. 
     Film je o rodině Bennetových, kteří přiletěli do Thajska strávit Vánoce. V hlavní roli Evan McGregor a Naomi Watts, kteří mají 3 syny. Film je z roku 2012, takže žádná novinka. Dva dny po Štědrém dni přijde velká vlna tsunami, která se valí přímo na hotelový komplex u moře. Samozřejmě rozdělí rodinu, postupně se dozvídáme, že jsou sice všichni naživu, ale daleko od sebe. Nejstarší syn Lucas se najde s matkou a spolu se pokouší dostat do bezpečí, ona má ale poraněnou nohu a trochu i hrudník. Naštěstí je najdou domorodci a odvezou je do nemocnice, aby ošetřili matku Lucase. Poté se dozvídáme, že otec našel nejmladší syny někde v okolí komplexu, když je všechny hledal. Samozřejmě chce najít i svoji manželku a Lucase, tak se pouští do jejich hledání, ale moc mu to nejde. Nakonec se všichni náhodou najdou u nemocnice, kde leží matka. Lucas zahlédl otce, snaží se ho najít venku, najednou ho uvidí bráškové, které převážejí jinam do bezpečí a pak je zahlédne otec. Matka je v těžkém stavu v nemocnici, musí na další operaci, všechno dobře dopadne a oni odlétají domů. 
     Film se mi líbil celkově, hodně dobře byli zpracovaný záběry tsunami a toho ,,po'' ní. Jak se snaží chytit se něčeho plovoucího apod. Tenhle film opravdu doporučuji. 

Oficiální plakát filmu
Velká svatba 
     Film s celkem hodně dobře obsazenými herci, hodně hvězdných jmen (Amanda Seyfried, Robert de Niro, Katherine Heigl, Robin Williams, Diane Keaton, Susan Sarandon a Topher Grace), v kinech byl loni v květnu. 
     Film je o jedné velké rodině, matka (Keaton) + otec (de Niro) rozvedeni, on má novou partnerku (Sarandon), mají 2 vlastní a jedno adoptované dítě. Adoptovaný syn se má ženit a má mu přijet na svatbu jeho silně věřící matka s jeho sestrou. A tady to začíná, jeho adoptivní matka musí hrát znova manželku jeho otce. Přítelkyni otce se to moc nelíbí. Do svatby se toho trochu zkomplikuje a je tam i pár vtipných momentů. Nakonec se vezmou, otec požádá svoji přítelkyni o ruku a jeho adoptivní sestra je těhotná atd... 
     Od toho filmu jsem toho čekala víc, skoro jsem v půlce měla nutkání to už vypnout a koukat se na něco jinýho, ale přežila jsem to do konce. Ještě že jsem na to nešla do kina, to bych hodně litovala...


Viděl jste někdo už tyhle filmy nebo jsem jediná? A jaké na ně máte názory?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)