úterý 6. září 2016

Pokání aned jedno velké zklamání

     Pokání je kniha, kterou jsem si koupila kvůli filmu... Kniha, kterou jsem strašně dlouho odkládala, až jsem ji konečně vyndala z knihovny a začala číst 31. 8. 2016 na Den nepřečtených knih. 
     Kniha, kterou když jsem konečně vzala do ruky, dopadla tak, že jsem zažila jen jedno velké zklamání a naštvání. Kniha u které jsem přečetla jen 4 kapitoly a řekla jsem si, že už to prostě nezvládnu a musím ji prostě už odložit. Kniha, která mě absolutně nezaujala, i když se mi film dle mých vzpomínek líbil. 
     Kniha u které přemýšlím, jestli se mi ten film opravud líbil a nepřehodnotím i jej. Kniha, první v tomto roce, kterou odkládám a asi se k ní nikdy nevrátím. Kniha, díky které vím, že odkládat knihy asi přece jen nebude hřích, ale normální koloběh knihomolského života.  

Pokání
Jak jste na tom s takovými knihami vy?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)