čtvrtek 1. ledna 2015

ROK 2015 ! ! !

     Máme tady Nový rok a s tím začíná další kapitola života, protože můžeme začít s čistým štítem a začít psát další kapitolu naší knihy... (To jsem dneska někde četla...) 
     Za úkol jsem si letos stanovila, že bych mohla přečíst aspoň 50 knih (přibližně), snad se mi to povede a třeba jich přečtu i více. Doma na to nějaké zásoby docela mám a zbytek se třeba ještě někde najde. :D 
2015
     Loňský rok byl celkem chudý na čtení, bylo hodně školy atd. A přečetla jsem (asi) jen 24 knih, pokud správně počítám. Momentálně stále čtu Dceru sněhu, nějak jsem ji včera bohužel nestihla dočíst, včera vůbec nebyl čas a hlavně jsem ji neměla u sebe na oslavě Silvestra (měla jsem si ji vzít a ještě další knihu k tomu). 
     Další předsevzetí si nedávám, vím, že to stejně nemá moc cenu, když se sebou budu chtít něco dělat, tak to dělat budu a když ne, tak ne... :D Jenom doufám, že letošek nebude jako dnešek, není mi dobře, mám špatnou náladu a stihla jsem se dnes i pohádat s přítelem (hned po půlnoci samozřejmě...). :( 
Přeji Vám Šťastný Nový rok. :) 
Jane

2 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář... :)