středa 14. ledna 2015

Knihy které chci číst nebo mít ! ! !

     Protože jsem Vám ukázala, jaké knihy mám doma a chystám se je přečíst. Ukáži zde také ty knihy, které si chci koupit nebo je prostě jen nutně potřebuji přečíst. Sice si knihy kupuji více náhodně, např. v levných knihách apod., podle toho jak se mi zalíbí, ale pokusit se o sepsání seznamu, se můžu alespoň pokusit. :)
Knihy a brýle HP? :D 
Jen jeden rok (v češtině a s Just one night na konci)
Eleanor a Park
Papírová města (prostě John Green :) )
Poslední dopis od tvé lásky
Jednoho dne možná
Nonstop knihkupectví pana Penumbry
Selekce
Where she went (Pokračování knihy If I stay)
Na první pohled
Zakletý v čase
Levandulový pokoj
Malé ženy
Moudrost a vtip Jane Austenové
Austenland
Jak mi pan Darcy zlomil srdce 

     Plus bych si ráda přečetla nějakou knihu v Angličtině, uvažuji buďto o nějakém Harry Potterovi nebo možná Hvězdy nám nepřály... Co myslíte vy???

     V seznamu nepřečtených knih (tady), které mám doma (i jako eknihy) jsem měla původně celkem 35 knih, tady jich mám 15, což celkem dává číslo 50. 50 knih je letos cílem, který bych ráda zvládla, pokud budu tedy číst to co bych měla a tak abych stíhala opravdu přečíst 50 knih za rok, neměl by v tom být vůbec žádný problém. Jsem tedy na sebe zvědavá, kolik toho celkem přečtu. :) Momentálně čtu 2 knihy. 

Je v tomto seznamu nějaká kniha, kterou také chcete číst?

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)