sobota 3. ledna 2015

Knihy roku 2014 !

     Chtěla bych se s vámi podělit o to, jaké knihy se mi letos nejvíce líbily, které naopak vůbec ne. Které mě také překvapili a nebo velmi zklamaly.


Obálka

Nejubrečenější kniha? 
     Tak to je naprosto jasné, protože jak u knihy tak u filmu jsem brečela jak želva a moje společnost v kině se za mě styděla. A samozřejmě že mluvím o knize Hvězdy nám nepřály, která je tak dojemná, že se dá opravdu jen brečet. (recenze kniha a film)


Obálka


Nejlepší kniha/knihy?
     No pravděpodobně asi Jen jeden den a Jen jeden rok (i když zatím jen ve slovenštině), ale pravděpodobně jsou mými TOP knihami. :) Příběh skvělý, cestování v knize je skvěle popsané. Příběh z obou stran je dobře napsaný, jsem zvědavá na české vydání i s Just one night na konci. Nemůžu se dočkat dubna. :) (recenze Jen jeden den a Iba jeden rok)


Obálka


Největší zklamání?
     Tak tady je to také naprosto jasné, Žítkovské bohyně. Charakterizovala bych tuhle knihu jako mnoho povyku pro nic. Totálně mě to nebavilo, měla jsem ji odložit co nejdřív. (recenze)




Obálka

Nejdelší okecávačka?
     No tohle je také naprosto jasné - Prázdné místo, dočetla jsem ji jenom proto, že jsem to slíbila příteli, že ji dočtu, když už jsem ji dostala. Takže jsem to dočetla, ale bylo to hrozněěě zdlouhavé. (recenze)





Obálka
Knihy co mě překvapily? 
     Rozhodně Padesát odstínů šedi a temnoty, nečekala jsem, že mě budou tak bavit a hlavně, že je přečtu tak rychle. :) Protože mi většina lidí říkala, že je to vůbec nebavilo atd. (recenze šeď a temnota)




   





Co vy a vaše nejlepší knihy za rok 2014?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)