úterý 18. listopadu 2014

Zůstaň se mnou (Jestli zůstanu) - film

     Někdy v létě jsem četla knihu Jestli zůstanu od Gayle Formanové (recenze knihy), ne nejsem závislá na jejích knihách a filmech podle toho natočených. Každopádně teď jsem se konečně dostala k tomu, abych se podívala i na film, který se jmenuje Zůstaň se mnou. 
     Hrozně jsem se na film těšila, bohužel jsem ho nestihla v kině, když ho dávali v září, ale až teď. Hrozně se mi líbil trailer (tady klik) a také písnička v něm, takže jen co to šlo, hned jsem se na to musela podívat a radši ne sama, abych nebrečela celý film. No stejně jsem brečela, ale míň. 
Plakátový gif

     Film je hodně podobný knize, což je opravdu super, že se to taky drží knižní předlohy. To přeskakování z přítomnosti do minulosti je tam stejně jako v knize, ale tady mi to tolik nevadilo. :)
     Hrozně se mi líbily ty scény, když jeli v autě, před tím než nabourali, všude sníh a jinovatka. :) Ty Miini rodiče byli skvělí, takový rodiče bych chtěla aspoň na chvilku mít. A nebo být jako oni jednou v budoucnosti. :) A Teddy byl taky úžasnej, hezky roztomilej. :)
     Adama ve filmu hraje moc hezký herec a i hezky zpívá (pokud ty písničky tam zpívá on). A moc se k Mie hodil, když spolu seděli na zahradě při velké večeři, slušelo jim to spolu. 
     Bylo mi jí hrozně líto, jak tam tak běhala po té nemocnici, oblečená v bílém a bez bot. :( Brečela jsem, hlavně když se s ní všichni loučili na tom pokoji a když jí umřel její bráška Teddy, jak z toho byla hrozně zoufalá. Toho na mě bylo opravdu hodně v těchto okamžicích. A ta poslední scéna byla taky skvělá, jak tam seděl Adam a pouštěl jí její oblíbenou písničku a pak jí taky jednu složil. A to tjak se Mia probudila z kómatu...

     Ale byla jsem ráda, že jsem si tu knihu dříve přečetla, než jsem se na to podívala. Aspoň jsem věděla co mě čeká a že ten konec dopadne, tak jak dopadne...
Viděli jste a už jste četli? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)